ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna-Karin Bolton - 21 oktober 2009 11:29

Alla mina läsare i bloggen...

 

sitter nu i robert´s säng medans han äter frukost,:)

måste snartbörja röra min ska ju till amanda sen vi ska ner på stan och utreda lite ärenden.

nu e de bestämt kryssning den 5/11 och vad ja längtar biljetterna ska inköpas i morgon sen när dom e betalda och klara så e de bara att vänta på att dagen ska komma...

de e inte så länge kvar tor de e typ 13-14 dagar kvar...:)

de ska bli så sjukt kul ska firra min födelsedag där med...


aja skriver mer sen måste sticka nu robert´s mamma ska köra hem mig... :)

ha en bra dag alla...

Av Anna-Karin Bolton - 18 oktober 2009 14:00

 

without you in my life is not the word love. you were my all, my vitality,

I feel lonely and empty without you by my side.! Miss you baby boy


Av Anna-Karin Bolton - 18 oktober 2009 00:12

GRIS

 

Ligger och sover så söt brevid mig. :)



Älskar dig gumman min ! <3

Av Anna-Karin Bolton - 17 oktober 2009 21:08

hej alla glada läsare dena trista lördagskväll. !

 


sitter hemma med romina brevid mig. hon sitter och målar på baksidan av ett kort. :P " mycke till liv "

väntar på att en film på tv ska börja, men programet börjar ju inte försen 22:30. :/

jag har inte gjort så mycke i dag gick till romina kollade på idol med hennes mamma medans romina färgade håret.

ja och Iriis kom då överns om att när dom ska flytta den 1 nov ska jag vara med och plocka saker som hon inte vill ha kvar...  som ja ska ha till min lägenhet.


Ja Ja... iaf Romina fixade sig lite fort eller fixa ska ja väl inte säga men hon slängde på sig lite kläder,

vi gick till afären och köpte godis och cola till filmen:D

nu sitter vi som sagt och väntar på att kl ska bli 22:30 vilket om ett jävla bra tag.!

ja de var väl min dag har inte så mycket mer att säga just nu. kanske skriver lite i natt om jag har tråkigt eller så..



Av Anna-Karin Bolton - 17 oktober 2009 14:04

ska dra och hämta ut Romina´s pengar nu sen blir det till att knalla hem till henne.

ska köpa cig till henne, :) vet inte alls vad vi ska hitta på i dag vi ska umgås hela dagen känns som jag inte har träffat henne på evigheter faktiskt saknar henne så mycke.

men men ja vi får väl se vad vi ska göra jag skriver i kväll när ja kommer hem och talar om vad denna dag hadde att bjuda på... :)


Älskar dig min lilla Gris ! <3

 

Av Anna-Karin Bolton - 17 oktober 2009 00:08

i dag har ja inte gjort så mycke vaknade gick och köpte cola sen hem legat o kolla på film hela dagen ty.

skulle träffa amanda i dag men lissy sa att ja skulle ta kayla en annan dag eftersom att de blev så sent.

o amanda skulle endå på kalas så vi ska ses en annan dag ist,

träffade iaf romina en snabbis innan hon gick hem till Han.

efter de kollade jag klart på en film ja höll på med.

gick hem till marika vi satt och snackade minnen och skrattade riktigt kul att träffa dig gumman,

när ja skulle hem så skickade jag sms till den där söta killen ;)

vi träffades i typ fem minuter ja tvingande han att gå hem han hadde ju ingen jacka sen hadde han precis blivit frisk,

vill ju inte att han ska bli sjuk igen.

han gick med mig en bit innan ja tvingade hem han,

iaf nu sitter ja i mitt rum med datan i knät.

vill F*N spela cs men ja tror att Han spelar så de går inte. eller så e de bara för att ja inte har Hans internet.

ja vet inte ska iaf kolla klart på Andra Avenyn nu sen ska ja pröva igen,

får se om de går då man ska ju inte ge upp hoppet som de står i rominas blogg.

har länkat hennes nuvarande bloggadress den finns lite längre ner på sidan. :)

ja sen fyller man ju 19 år snart inte så mycke att fira men de kanske blir en tårta eller så.:P

nej ska inte skriva mer har ju inge vätigt att säga.

ha en trevlig kväll alla läsare...   Min Pappa Bror & sen lilla jag som krypper. :) miss you pappi ! <3

Av Anna-Karin Bolton - 14 oktober 2009 17:45

Kommer tydligen till down town den 7/11 =)

fick reda på de på min syster´s msn. :::)

jag ska lätt gå inte en skans att jag tänker missa de!

vi ses däe alla som ska dit.

  

nu snart ska jag och jasmine ut och träffa amandus och nathan! =)

sen blir de väl hem & bara chilla vet inte om jasmine ska med. ?

annars kanske jag följer med henne hem men de får vi se då.

skriver i kväll om vad skm händer! :=)

Av Anna-Karin Bolton - 14 oktober 2009 12:51

God efter middag alla

  

 

sitter hemma os Jasmine och lyssnar på musik :)

vi ska snart ner till stan först till lyktan sen ska vi vidare hem till mig får se vad som händer där. :)

 

i går när jag skulle gå till jasmine så svarade jag på tobbe´s sms och hadde sådan tur att han var på stan. så var han så snäll att köra mig hit. :) han e ju för gullig.

ja vet inte vad jag ska skriva mer...

 

kan ju skriva ikväll om de händer någe roligt. :)

 

ha en bra dag då alla som läser min blogg.!

Ovido - Quiz & Flashcards