ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna-Karin Bolton - 24 augusti 2010 09:51

jag är så trött på alla patetiska mäniskor!

typ en som säger att hon inte ville veta av mig och en annan. men i lördags när ja åkte hem vem ser jag på killen som hon aldrig mer ville veta av, jo på ´hans balkong står hon...

hmm moget.. :S men orkar inte bry mig så de lägger vi bakom oss....

och hon som är med han. hon går ju där jag går i skolan... :S hon sitter i data salen nu som jag gör.. :P men iaf hon tror fortförande ¨på alvar att jag vill ha tillbaka honom.. vilket aldrig skulle hända! inte ens om jag fick betalt. jag tror jag gillar en annan kille lite... :p men han vet inte om det. och jag är inte säker på  att han ska få veta det häller.. :p dom sim känner mig vet ju hur jag känner för kärleken.. :Shaha

men iaf jag ser henne varige dag. och varige dag som går ogillar jag henne mer och mer. och jag inser att jag aldrig vill ha något med honom att göra mer. :D


har inte mått såhär bra ¨på länge. jag älskar att komma till skolan och träffa vännerna i skolan. T och A är skit grymma ni får mig att vilja komma till skolan varje dag. ni gör så jag glömmer alla bersymmer och får mig att le och skratta.. :d tack gud för att jag fick träffa dessa under bara människor.


älskar skolan. !



Puss anky !

låt ingen trycka ner dig,

bara för att dom tror ,

dom är bättre än dig.

För kom ihåg ..

DU ÄGER !

Ovido - Quiz & Flashcards