ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under september 2009

Av Anna-Karin Bolton - 30 september 2009 16:10

 




hej alla glada läsare, i dag e jag jätte dålig de började redan igrår att ja hadde jätte ont i halsen sen när jag vaknade i dag kun de ja knappt prata ! mycket tråkig historia men ja hoppas på att bli frisk till på söndag för då e de party!

i gårkväll var jag och romina på bio ( Flickan som lekte med elden ) riktigt bra film måste jag säga! fast den första filmen e alltid bäst:D nu ska ja kila ska äta sönder mig på halstablätter tänkte jag:D

ha en bra dag alla där ute!

Av Anna-Karin Bolton - 26 september 2009 15:39

jag sålde min mobil för 1800 i går när jag var ute. så i morse gick jag och köpte den här fina mobilen! :)




om ni kunde se hur jag såg ut när jag öppnade paketet skulle nu skratta!

jag såg ut som en liten flicka på jolafton:)

jag e så glad jag älskar min nya mobil!!!!!!!!

nu ska jag kolla min facebook och så sen kilar jag ut i solen:D ha en mycket bra dag alla GLADA! 

Av Anna-Karin Bolton - 25 september 2009 18:42

nu är jag tillbaka från stan :) va i den nya afären panduro eller så :P

va med min mamma & min syster :) hennes blogg kan ni kolla hon köpte med massa saker.


Estella.bloggagratis.se



nu kommer bilder på de jag gjorde av de jag köpte!


Bild 1 !

   



Bild 2 !

 




Bild 3 !

 





funderar på en rolig grej man kan göra.  men de får ni veta då om de blir så:D


nu ska ja ta de lungt e helt slut!

vet inte riktigt vad som händer i dag men de visar sig:D

Av Anna-Karin Bolton - 25 september 2009 11:36

god morgon alla glada... :) känner att det blir en toppen dag i dag. den som förstr min dag kommer att lida riktigt mycke:p


ska ner på stan om en stund och träffa mamma min, vi ska till nya willy´s :) sen ska vi hem och baka bullar:D

romina ska vara med me:)

nu sitter och och pratar med trina hon e så glad hennes ny adator har kommit:)  ( Glad för din skull hjärtat! )


ska kila nu men om jag har tid så skriver jag i kväll. :) ha en bra dag alla glada!




go o gald  

Av Anna-Karin Bolton - 23 september 2009 23:34

 




nu säger jag god natt.


ska dricka te kolla på film och tycka synd om mig själv.

för nu har jag gått och blivigt förkyld igen.! :S

så god natt alla glada!

...

Av Anna-Karin Bolton - 23 september 2009 19:28

god kväll!


nu har jag hittat en mobil jag kan leva med som jag är helt kär i!


så nu vill jag sälja mion mobil för 1700 kr .


_________________________________________


i dag har jag inte gjort så mycke vart med mamma snackat en massa skit om allt.

vi bestämmde att på fredag ska vi slå till på att baka bullar mumms mumms säger jag bara:D


i morgon ska jag försöka sälja min mobil som sagt om ingen som läser min blogg vill köpa min mail finns längre ner. :)

ska med R på stan med träffa Robert ska vi nog göra betala kryssningen i november.

vi ska nog äta sen gå runt lite sen blir de nog en kaffe på något kaffé  :)

har inte så mycke mer att säga just nu de blir nog ett längre inlägg i morgon jag satsar på de iaf... :)


så ha en fortsatt trevlig kväll alla glada & ledsna:D

Av Anna-Karin Bolton - 23 september 2009 15:32

 






Alla ni som vet att ni gör mig irriterad sluta skriv till mig låt mig bara vara orkar ändå inte med er!



Skriver sen ville bara att dom som irriterar mig ska fatta de!


Av Anna-Karin Bolton - 22 september 2009 22:24

 





fan vad besviken jag är på mig själv nu! :'(


å jag åkte och träna och träna gjorde jag i en timme skit skönt va de!


så kommer jag hem vad hittar jag nygjort på spisen OM inte kladdkaka!


VA? va e de för stil att baka när ja ska börja träna jag ska ju inte äta onytigt.


Men JO för fan ge Anna-Karin en bit hon behöver ju de så mycke!


fan va sur jag e kunde jag inte bara låtit bli den där kladdkakan eller?:O


nej de kunde jag inte! :(


ja vi får väl se hur mycke jag lyckas gå ner om jag ska äta kladdiga kakor varige gång jag har tränat klart... :)



Ovido - Quiz & Flashcards