ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under maj 2009

...

Av Anna-Karin Bolton - 30 maj 2009 21:57

hejsan...


har nte srivit på någon dag...

i dag har jag iaf vart med romina i parken badet. efter typ fyra timmar kom adam och badade tio minuter med oss sen skulle romina dra. adam och jag satt kvar en stund och solade. sen skulle jag ta bussen till trina men varken adam eller jag orkade vänta på bussen den skulle komma efter en halv timme. så vi åkte till adam på moppen. han bytte om sen åkte vi till trina, jag sitter här adam drog presic han skulle till grappa och dricka med några kompisar. hoppas han får en bra kväll. =) trina och jag ska kolla på film när hon kommer från toaletten. skriver nog mer i morgon.. 


ha en fortsatt trevlig kväll alla glada...

Av Anna-Karin Bolton - 26 maj 2009 23:04

okej nu va....

min dator blev sjuk för två dagar sedan:( mycke tråkig historia...

adam skulle vara så söt och fixa den, men hans dator började krångla skit mycke så:/ så han blev skit arg kasta tangenbord/mus u väggen.  ja blev rädd som satan.. :O  men hörde av mig till min systers kille han e så snäll. han kunde inte hjälpa mig igår så vi tog en sväng dit i dag och han gjorde min dator frisk på typ en två timmar:P vi drog ut på tiden lite tog en kaffa och snackade:D

så nu e min dator frisk igen och hon har en helt ny look. förr hadde hon vista. stackaren de e ju helt sjuk. men nu gar robin fixat xp till henne så nu e hon i toppen form... =) just de trinas present kom i dag med... =) jag har en likada som hon vaft olika:d hahah nej nu blir de till att hitta några bra filmer att ladda ner så man har något att göra sen i småland:D 



ha en bra kväll nu så hörs vi i morgon.


=)

hm

Av Anna-Karin Bolton - 24 maj 2009 05:20

det känns som det är evigheter sen jag skrev fast en det bara var igår:P aaa nu blir de ju i förrgår eftersom kl är 05:23 fattar inte ens vad jag gör vaken nu.. ?

haha men i dag har de vart lugn dag adam o jag har haft mys o kollat på film, =)

de jag ville skriva i bloggen i dag är hur mycke jag värkligen tycker om att skriva. de e ju en dagbok fast man skriver på datan ist för en vanlig bok.. =)

mycke fyndigt du som kom på det här med blogg. jag älskar det. man kanske inte skriver varför man är ledsen eller så men man kan skriva på ett ungefär:p

man skriver om vad man gjort på dagen och vad man ska göra. nej men ja gillar dig som kom på bloggen.  åååå just de jag o min kusin trina hoppas att kusin jasmine följer med me. men iaf jag och kusin trina o hennes mamma åker till småland mellann den 23:e och 28:e längtar till döds. åå de ska bli så kul att komma iväg ett tag vi ska vara där en vecka för er som inte kollar almenaken. men inget att oroa er för. ja kommer att skriva. =) tar med internet hela vägen:D har de när ja åker och när ja kommer hem, för att jag är så bra  ochtänker på allt. =) ska spela lite nu sen sova kanske:P

vi hörs senare i dag. 

Av Anna-Karin Bolton - 22 maj 2009 17:37

i dag var det minnsan inte sol ute... :( vaknade runt kvart över två och de första jag ser är regn inte så kul start på dagen.. :(

kl tre guíck jag och adam hem till mig där vi sitter nu,

passar pepsi mamma är och äter midag hos någon av sina vänner:P

ja de e typ det jag har gjort i dag. får se om det händer något mer roligt=)

skriver senare då...



POK på er alla!!!!

Av Anna-Karin Bolton - 21 maj 2009 22:04

tog bussen till stan kvart i tre mötte romina på bussen...

jag gick till 3 butiken och fixade mobiltbredband måste ju ha internet i småland:D kan ja sitta i bilen på vägen o lyssna på musik o kolla på film:D

romina gick och köpte jätte fina pressenter till ericka med...

skulle gå och fika men nej. träffade jessica och kristoffer på torget, gick till mcdonalds och käkade ist. mitt i maten ringde anno rominas syster och frågade om hon kunde ta smilla. hunden:P vi hämtade hunden gick o satte oss i rotoffsparken i solen satt där en timme kanske. sen gick vi till rominas syster o drack kaffe... Adam kom strax efter så vi satt bara o tog de lungt. runt kvart i nio kom kristoffer och hämtade jessica óch dom for iväg. :( adam tog bussen hem. så kvar va jag och romina. vi kollade lite bilder på facebook:P vi tog bussen hem kvart i tio nu sitter ja uppe hos adam o e jätte trött ont i ryggen fick ja av att sitta som ja gör:P adam har laddat ner ( natt på museet ) så vi ska kolla på den.. sen får vi väl se vad vi ska göra har ingen anning vi har inte planerat något de blir väl som alla andra kvällar.

han spelar ja kollar på film.:P

haha men iaf nu ska ja sluta skriva men de va riktigt kul. brukar inte skriva så mycke i bloggen:P 

men  nu slutar ja ha en bra kväll. nu ska ja skriva något som oftast inte skrivs. Flickor före pojkar :D

Av Anna-Karin Bolton - 21 maj 2009 12:19

i grå va ja ju på ett väldigt tråkigt möte. men de va kanske bra att höra de från henne... efter åkte vi hem igen kollade lite på film, mitt i filmen ringde adams mamma o säger att vi ska komma ut och äta glass så de gjorde vi..  mummmmmms... adam åkte och träffade sin klass i djurgårdsparken. yes tänkte ja en kväll för mig själv tände ljus o satte på en skräck film...=) gick o träffa Romina en stund med och anno´s Ur gulliga hund ville bara ta med henne hom såååå söt.... aja åkte tillbaka runt halv nio. fortsatte med min film o mitt myc... =) adam kom hem vid halv elva tror ja... han gjorde sina special smörgåsar frågade om  ja ville ha... vet inte alls va han tänkte där. äter ju varken tonfisk eller svamp:P hahha så jag gjorde tre smörgåsar till mig men orkade bara två... =) vi kollade på film.men båda var väl trötta som satan för vi gick och la oss ganske direkt efter filmen... =) 

aja ska till stan med romina måste fixa sådant där trådlöst internet... så man kan skriva vad som händer i småland:P haha nej skoja bara. 

adam sover så vet inte riktigt vad ja ska göra om ja ska fra på en rulle eller om ja ska gå och göra käk:P haha men men skriver nog senare i kväll.


ha en varm dag nu... =)

Av Anna-Karin Bolton - 20 maj 2009 12:53

vi ska städa hela dagen i dag... eller a de beror ju på hur fort vi gör de.'

hoppas de går fort så man slipper hålla på en hel dag..:P

hörs senare... =)

Av Anna-Karin Bolton - 19 maj 2009 18:33

Det här är minnen ända från tårna.


alla förstår nog inte men dom som var med på den tiden vet presic vad jag menar ni vet vilka ni är!



MMM godis är gott...

Ovido - Quiz & Flashcards