ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under april 2010

Av Anna-Karin Bolton - 15 april 2010 10:46

jag sitter nu på kursen och väntar på att lilla J ska höra av sig så jag kan gå ut i solen :D ska försöka vara på stan tills K slutar så han slipper åka fram och tillbaka :D ibland är ja bara för snäll... :p

iaf jag och J ska sitta ute och dricka kaffe i solen. :)

om den nu kommer fram igen. men det hoppas vi på. :)

i går var jag med halva familjen på stan för att jag skulle köpa lite små saker till min nya lght. mycket roligt var de, i dag ska ja åka och köpa en ny säng kanske lite mer man vet inte försen man har kollat.. :p har ju en sådan underbar vän som orkar köra :) tack hjärtat! <3

och i morgon är det fest. JE fyller 21 år :) ska bli jätte ´kul!

på lördag ska ja bara sova. sen fram mot kvällen ska ja gå till lägenheten för att prata med Tiina. en riktigit trevlig tjej. :) nej nu ska ja slänga iväg ett sms till J och kolla så han inte har somnat :p ha de bra!


Puss Anky !

Saknaden den är stor !

 

 

Av Anna-Karin Bolton - 7 april 2010 19:30

jag längtar tills allt grus är borta så jag kan använda dom !!! :D:D

bilden som kommer upp e dom fast mina är blåa inte svarta !

LÄNGTAR SÅ JA DÖR !!!

 

jag tycker dom är skit snygga !!



Puss Anky !


In love ,

Eller ?

Av Anna-Karin Bolton - 7 april 2010 00:44

jag hoppades på att få vara din vän i flera år till. men de blev 2 år och 10 månader, de e mycket jag ångrar och mycke jag inte ångrar, men jag är glad att det blev såhär ! har inte känt mig såhär lycklig på jätte länge. specielt inte när jag var med dig. men nu är det över och mitt liv är det bästa jag har!

Du är inte ens värld att vara vän med längre !

känner mig så sjukt glad hela tiden nu...

kan bero på att du e HELT ute ur mitt liv,

de kan vara att om bara 22 dagar hämtar ja nycklarna

till lägenheten,

kan vara att jag har pratat med SYGGASTE killen i några dagar nu. de finns mycke saker som gör mig lycklig nu.

ja...


EN SAK E IRRITERANDE!

men de tar vi sen...känner mig för glad för att prata om sånt skit nu...
de går över de med...
e sjuk som sagt har vart de en vecka snart. men har iaf fått tillbaka min röst nu,
de e skönt...
vet inte vad ja ska blogga om mer ville bara skriva av mig lite lycka :D
Puss Anky !
är man negativ hela tiden ,gör man andra
nedstämda !

Av Anna-Karin Bolton - 3 april 2010 14:41

sitter just nu hos Pica & Ronja.. Pica och Ella står och lagar mat medans jag och ronja spelar uno på datan :D


snart blir de mat....

bloggar sen :D


Puss Anky !

 

Kärlek till dig. !

Ovido - Quiz & Flashcards