ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 28 februari 2010 21:19

men ja ska göra ett försök!


...


nej kom inte så mycke uppdaterar sen när ja Orkar. !


 

Av Anna-Karin Bolton - 21 februari 2010 01:15

ska jag kunna hjälpa dig när du inte berättar för mig hur du mår eller känner ?

vet du hur hjälplös jag känner mig mot dig ! vill hjälpa dig men vet inte vad jag ska göra för att du ska må bättre ! snälla säg mig vad jag ska göra så jag kan hjälpa dig!!!


haft en trevlig kväll med trevligt folk!

blev mycke gång i det otrevliga vädret. jag och emelie skulle ut i den höga snön med.

fattar inte alls vad vi skulle ut där och göra! ? :O

aja vi e ju som vi e! haha men de var iaf kul tills vi kom på att vi kommer att bli jätte sjuka pga detta. aja vad ska man göra. ?


var ute i går kom hem kl 05:40 sjukt trött somnade nästan direkt sov till kl 12.

skulle ju kollat på lght i dag men hon jobbade till kl 21. så ville ja inte vara elak o be henne att gå hem i detta hämska väder bara för att ja skulle kolla på henne lght. så ja sa att vi tar de i morgon ist. så ska dit efter 17 i morgon. jag hoppas värkligen att jag får den!


nästa vecka far jag till trina i sthlm och e borta fyra dagar, ska bli så sjukt skönt att komma bort ett tag. tror att man behöver de ngn då och då. sen när man kommer hem är man som en ny perssn igen! underbar känsla de där!


nej nu e de slut på skrivandet måste fixa massa annat nu!


Puss Anky !


Hur kan man hjälpa när man inte får

veta problemet  

Av Anna-Karin Bolton - 18 februari 2010 15:16

jag sitter nu och lyssnar på Romeo ja julia.

lyssna på den skit mycke när ja va lite, :P

trina minns du hhur mycke ja tyckte om den låten ;)

sjukt att man kan komma ihåg exakt hur låtar går. om man inte lyssnat på dom på flera år.

ganska kul endå.

sitter iaf och lyssnar på den och tuggar godis och dricker cola.

men så mycke godis som jag äter är de konstigt att ja inte går upp i vikt. :P


har vart på stan med mamma en sväng var ju tvungen att köpa en ny tungstav :P

eftersom att ja e så snäll och gav min förra till Marika.

köpte iaf en 12:a den passar ju perfekt. e dock lite ovan känns som att ja inte ens har hål i tungan längre. :p

ja ja efter de så gick vi och lämnade in papper sedan tog vi bussen till konsum/triangeln som de med kallas. min bror jobbar ju där. så vi hälsade på han lite som vi samtidgit handla hem de som skulle hem. sen har ja ju en sådan snäll mamma så hon köpte ju som sagt godis och cola till mig.


dom senaste två dagarna har jag vart med binta. faktiskt riktigt kul att träffa henne och umgås som vi en gång gjorde.. innan allt blev som de blev. :p men nu är hon tillbaka i sitt gamla jag igen. mycket skönt.. har saknat henne massor.

hon köpte fina saker till mig jätte snäll och sen så bjöd hon på mat. mumma!

Tack gumman !! älskar dig..


ska åka till Sthlm nästa vecka ska bli såå skönt att komma bort lite.

ska bara vara där i fyra dagar. men de kan göra mycke !

sjukt skönt kommer de att bli iaf :D


ska snart kila över till amanda vi ska dricka lite kaffe om hon har handlat en..:p

annars får de bli te eller något i den stilen, senare i kväll ska vi kolla på vårt nya favoritprogram ;)


mja ska kila nu orkar inte skriva mer skriver sen i kväll om ja orkar. =)  Puss Anky !


kärlek ?

Av Anna-Karin Bolton - 15 februari 2010 00:31

några bilder innan kristoffers 30års fest.


( fler bilder kommer )

den här gjorde min syster om till mig :D <3

 

     

Av Anna-Karin Bolton - 12 februari 2010 05:15

jag älskar dig men ibland e du bara för rolig. jag sitter och skrattar så jag får kramp...

haha. eller så e de inte alls kul utan bara att ja e seg och lite snörig i huvudet av alla sömnlösa nätter.. :/ mja de låter rimligt. F*N klockan är ju 05:17 och ja har inte sovit en blund. känns de bra eller ? nej... ja ska fasen åka skridsko  i morgon. HA HA bambi på hal is.

Emelie du får skratta ! :) nej ska inte blogga mer tre blogginlägg på en dag eller a nu e de ny dag men i mitt huvud e de inte de... natti kolla in min syster´s blogg !


http://estella.bloggagratis.se


Puss Anky !

det finns en plats i ditt hjärtaoch

 Jag vet att det är kärlek!

Av Anna-Karin Bolton - 12 februari 2010 00:49

har pratat med jonathan på msn ( som vi gör varige kväll ) <3

alltid lika kul att prata med han.. fast vi inte har något att skriva så känns de som att vi pratar iaf.. lite konstigt kanske ni tycker att de e men ja tycker att de e en härlig känsla att veta att ja kan prata med han fast en man inte pratar...

love you baby <3<3


sitter och lyssnar på musk älskar värkligen musik förstår inte hur folk kan säga att dom inte " orkar " lyssna på musik ? :O men men vi alla är väl olika. :P

men önska att alla kunde se de fina i musikens ljud... :S

tv´n är med på jag lämnar mitt rum går ut och roar mig men tv´n står allltid på och så klart på ( mtv!

känner att ja bara vill skriva så ja kör på då...


har funderat på att skapa en dagbok på datan ist för att ha en dagbok som vem som hälst kan hitta.. så skapar man ett dokument på datan som man sen låser men ett super lösenord som ingen mer en du kan ;)

haha


Jag och min kära lilla vän trina har planer in för framtiden. :P

inget ovanligt när de gäller henne och mig.

vi har alltid nya planer i våra liv.. okej ja ska flytta upp till henne & börja plugga,

hon ska börja jobba/plugga sen ska vi skaffa lght och flytta ihop. sen ska vi ut och resa.

jag sj tycker att de låter som en toppen plan. men ja vet att de finns dom som inte tror på att de kommer bli så.

men jag säger man ska ALDRIG sluta hoppas.

de e mitt lilla motto i livet just nu... jag ska inte säga att ja inte ger upp hoppet för de är jag ganska duktig på men jag slupar aldrig hoppas på ett bra liv..

jag har mina vänner och jag vet vilka som är riktiga och vilka som inte är-

ni vet själva vilka ni är...


Jag och Trina har känt varan i hela våra liv,

och vi fyller liksom 20 i år.. så 20 år av vänskap de e inte illa.

jag älskar den där människan som om hon vore mitt eger kött och blod.


känns som att ja har skrivigt ganska mycke nu men när ja sen sparar det här så e de typ inget alls.. :p


åå vad irriterad jag blir finns ju inget på tv så här dax..



vill att allt ska vara som de en gång var.

hmm . . . de var tider de!

men jag har nog inte mått så här bra på typ 3 år.

vissa som läser vet nog vad jag menar..

alltså ja mådde bra men nu mår ja mer än bra.

jag är lycklig igen! har inte kännt den här kännslan på evigheter..

de känns så underbart !!!


och den här människan får mig att le ! <3

jag blir såå glad av att prata med dig.

säger inga namn de blir bara fel då..

ja vet ju inte vilka som läser min lilla  blogg.

:P men inga elaka kommentarer har ja fått så jag har väl inte skrivit ngt dummt iaf..


lite ara nu då? :P

vissa människor förstår värkligen inte vad dom har,

och vad dom kommer då misste om bara för att dom beter sig som idioter.

ledsen att behöva säga det här .

men de finns en person som jag sör mig extra mycke på.!

den personen  fattar inte vad H*N håller på med. H*N

håller på att förlora allt bara för att H*N inte kan tänka med den lilla hjärtan H*N

har. men ska inte SLÖSA min energi på att bry mig om det.!

har ett eget liv och ja tänker innan jag agerar!


lyssnar på en låt mitt lilla hjärta trina skicka till mig och sa att ja skulle lyssna på,

den e helt okej faktiskt jätte bra !

mja nu ska ja nog inte skriva så mycke mer ingen kommer ju orka läsa det hrä ;)


Puss Anky !

kärleken  är värld att

kämpa för !

Av Anna-Karin Bolton - 11 februari 2010 23:44

Kommer ni ihåg ?


You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing


So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life,
a game
turn it up, turn it up with cocaine
And every time that you live is a time when you feel
and the only time you heal

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't mean a piss
yeah, rip my heart apart

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

White snow
I know
You're on a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow doesn't warm you in December

You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now

so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't mean a piss
yeah, rip my heart apart

You are in vain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

Now its too late 

Av Anna-Karin Bolton - 9 februari 2010 22:45

kom och tog allt ja hadde. känns som att ja inte har ngt kvar hur fan lyckas man ??

fan vad arg jag e nu alltså vet inte var ja ska ta vägen... ÅÅÅÅÅÅÅHHHH


hur fan lyckas man kan ngn svara ??

vill bara skrika !!! finns massa ja vill säga men får inte ut ett ord e så sjukt arg..

jess du vet vad ja menar?

vet inte ens vem ja kan snacka med om de här för ja vet inte vad som ja ska säga om denna sjukt fula äckliga mäniska... kommer och bara på ett litet tag tar allt ja engång hadde. könns som allt ja jobbat för e borta. men riktigt så e de inte.. bara min familj / mitt liv tog den mäniskan ifrån mig... åååh ska inte ta ut mina agritioner här för man vet ju inte vilka som läser... :/



Puss Anky !


Släpp INTE in fel mäniska i ditt liv !

Ovido - Quiz & Flashcards