ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 6 februari 2010 18:07

better without you here by my side


" sen får ni tolka det hur ni vill ! "


ska snart åka iväg för att kolla på melodifestivalen & dricka lite vin.

får se hur kvällen slutar för de vet ja ju inte i förgväg iaf.

i dag har jag lämnat tillbaka louis till sin ägare. skulle igentligen ha henne ganska länge men eftersom jag kom på att ja är alergisk mot henne så kunde jag inte ha henne kvar.

faktiskt inte alls kul att vara snuvig hela tide.


jag  har spendera mycke tid med amanda på sista tiden hon är en underbar tjej / mäniska.

vi snackar om allt till varandra många dagar med massa skratt. vissa dagar som vi bara är irriterade på folk men då e vi irriterade tillsammans... låter som att vi e värsta paret men så e de ju inte riktigt eller inte ens lite... hahah hon är bara en väldigt bra och rolig kompis.. !


har bytt mobil med min lillebror med. han fick ta min LG så tog ja hans SONY ERICSSON.



finns inte så mycke mer att säga just nu... min mamma har vart hos min syster hela dagen i dag så jag har vart hemma sj . skönt men känns lite tomt men nu kan ja ju dunka musik :D hahah utan att höra någon säga  " SÄNK " hahah gud vad ja längtar till jag får en egen lght :D



finns en sak till ja skulle vilja skriva in här men de får ja inte göra en de e ganska irriterande faktiskt eftersom jag e så glad över de. !


Nu slutar jag skriva måste fixa de sista innan jag drar!



Puss anky !


Kärleken finns inte i mina ögon,

Bara kärleken till min familj

Ovido - Quiz & Flashcards