ღKayka & Hailey;ღ

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Från Positiv Till Negativ

Av Anna-Karin Bolton - 1 februari 2011 18:38

har inte blogga på länge. men det är för att jag inte känt att jag behöver skriva av mig.

men just i dag känner jag att jag behöver få ut lite ur mitt huvud...


FRÅN den där POSITIVA tjejen som alltid ser allt från den ljusa sida, och den där tjejen som aldrig var ledsen, den där tjejen som aldrig tog sig själv i första hand, hon som alltid såg sina vänner före allt annat, hon som bara ville att alla skulle må bra. den tjejen var fullt upptagen med att se till så att alla andra mådde bra. så hon inte han tänka på hur hon själv mådde innerst inne, den tjejen som aldrig var ledsen...


TILL den negativa tjejen, som just nu ser världens undergång framför näsan på sig själv.

och som från att ha mått sjukt bra bara sjunkit till en nivå som inte ens finns på listan.

allt kom på en gång liksom. och man orkar inte hur mycket som hälst har jag kommit på nu.

nu ser jag bara negativt på allt runt om kring mig. så sjukt  jobbigt. ingen vill ha det så.

jag förstår mig inte på hur folk orkar vara negativa hela dagarna varje dag...

jag blir utmattad av att bara vara det en dag... 


aja ville bara skriva av mig lite. i morgon kommer allt vara mycke bättre igen...


sen vill jag skriva till en vän till familjen som gått bort, jag kände inte dig jätte bra men det lilla jag kände dig så visste jag att du var en bra människa och det som hände dig borde inte hända någon i hela världen. VILA I FRID!! <3



                                                                


                                                  Puss Anky!


                                             Att se livet från den ljusa sidan är inte alltid det lättaste,

                                                    Men försök göra det bästa av sitvationen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2012 07:40


jag har hittat min sanna kärlek ! jag visste att jag träffat honom någon gång, visste bara inte när eller var,men nu vet jag, han var här framför mig hela tiden, men jag såg det inte, men nu har vi hittat varan, det tog bara sådär 3 & halft år,men...

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2011 00:27


I  dont think you understand how much I really love you,Dont know how I can get you to understand, I  cant describe it in words,  Words cant express my love for you,You  are the best I have ..I hate that I cant be with you;TO see you...

Av Anna-Karin Bolton - 17 december 2011 04:26

  an evening worth remembering!                         you are the love of my life                wonderful human being! <3 will be so incredibly nice to see you again,             it was ...

Av Anna-Karin Bolton - 14 december 2011 05:24

It is not about finding the one you want to go to bed with, but to find the one you want to wake up with.It's not about who you want to live your life with, but to find the one you cant live without.For the world are you  just somone, but for someone...

Av Anna-Karin Bolton - 29 november 2011 01:40


I am so afraid of losing you. ! I know you say you love me more than life itself, I want to trust you, but I was just so hard to believe it, because no one loved me like you are describing that you love me. I do not know what I would do without you, ...

Ovido - Quiz & Flashcards