ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under juni 2009

...

Av Anna-Karin Bolton - 29 juni 2009 23:48

hem kommen från småland i går. helt underbart att få komma hem till mamma har saknat henne så  mycke ! köpte med mig en present till henne som hon älskar ! ja kommer att så småningom lägga upp bilder på veckan i viebäck. vet inte när men de kommer jag lovar.


har i allmenhet haft en bra men endå dålig vecka.  det har hänt lite tråkiga saker men det händer alla. vill inte skriva ved det är men de var iaf en tråkig historia men annars har veckan vart toppen. jag hadde ju mina flickor där som tur var. utan er hadde det inte vart samma sak. Älskar er mina änglar ! <3


ska kila nu kolla film hörs när bilderna kommer...

Av Anna-Karin Bolton - 18 juni 2009 12:06

grymt klantig igår. skulle bära ut min säng tappade den på mina fötter, skulle hänga öpp en tröja och slog mig själv med galien på näsan, sen skulle ja plocka upp ett papper på golvet och dunka huvudet i tv bordet. skrattar åt mig själv hur illa de kan gå när man städar...:P

...

Av Anna-Karin Bolton - 15 juni 2009 20:00

...


Trina Louise Karin Harflo !

Av Anna-Karin Bolton - 11 juni 2009 19:34

ska börja med attsäga att jag äntligen hittat filmen jag letat efter i typ fyra år. kom aldirg på vad den hette. men nu när min hjärna funkar lite bättre en innan så kom ja på att google e ju ett ställe att hitta saker på:P




sen ska jag tycke lite synd om min syster som vart på sjukhuset i går och i dag stackaren har ju en böld i halsen, hon börjar bli bättre nu men tycker endå jätte synd om henne de lär ju göra ont... men men ska inte skriva mer nu ska försöka ladda upp bilderna från sebbe´s avslutning... =)

...

Av Anna-Karin Bolton - 10 juni 2009 20:48

jag skriver inte så mycke nu för tiden... :/ vet inte direkt varför men de e väl för att jag inte har så mycke att skriva om. :/ i går var jag iaf på sebbe´s avsluting han slutade nian i engelska skolan. den avslutningen var den coolaste avsluting jag någonsinb vart på. :) dom kastada döm coola mössorna och de var kör och lärarna snackade. de var ju en kille i sebbe´s klass som omkom för någon vecka sedan. mycke tråkigt.! men iag dom hadde en tom stol men en kappa hängande bara för killen. och hans pappa blev öppropad på cenen för att hämta killens diplom. mycke vakert! jag blev tårögd av de! mer om avslutningn kommer sen . jag ska lägga upp bilder och så, vidio klipp om jag kommer på hur man gör de;)


ha de bra så länge nu ska ja bara ta de lungt måste ner till stan i morgon och lämna in en lapp. " som om jag vill de då! " mamma kanske får göra de hon ska endå med min syster till sjukan.! hon e jätte sjuk har en böd i halsen! ska skriva hennes blogg så kan nu läsa om de!


http://Estella.bloggagratis.se

...

Av Anna-Karin Bolton - 6 juni 2009 22:42

var ju o kollade på Adam´s student i dag..

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder... =)

skriver mer om dagen i morgon för jag e sjukt trött i dag...

...

Av Anna-Karin Bolton - 5 juni 2009 19:44

I dag har de vart en lungn dag med tanke på morgon dagen...


FÖR DÅ SKA JAG GÅ OCH KOLLA PÅ ALLA SOM SPRINGER UT FÖR DET ÄR STUDENTEN. SKA NER MED ADAM OCH HANS FAMILJ MED VÄNNER.

HAN SPRINGER UT 14:30 DÅ KOMMER MASSOR ATT STÅ DÄR OCH VÄNTA PÅ HAN MED DEN FINA SKYLTEN JAG HAR FIXAT TILL. OCH NALLAR OCH MASSA ROLIGA GREJER. VET INTE RIKTIGT VAD DET BLIR SEN FIKA KANSKE. =)

SENARE MOT KVÄLLEN DÄR SÅ KANSKE DE BLIR TILL ATT FESTA MEN INTE MED ADAM FÖR HAN SKA IVÄG PÅ GAMMLA BLÅ... MEN MEN BILDER OCH ANNAT KOMMER I MORGON. HA EN TREVLIG KVÄLL.




blev stora bokstäve men skulle bara skriva det roliga men men... :P

...

Av Anna-Karin Bolton - 2 juni 2009 21:17

dags att gå ut på promenad då... =) skriver mer om dagen sen när jag kommer tillbaka...

Ovido - Quiz & Flashcards