ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna-Karin Bolton - 25 juli 2009 20:45

nu ska mor och jag gå ner till Dt min systere jobbar där vi tänkte gå och säga hej... :) skriver mer i morgon bilder kommer med om ja tar några. ;)

Av Anna-Karin Bolton - 25 juli 2009 20:45

nu ska mor och jag gå ner till Dt min systere jobbar där vi tänkte gå och säga hej... :) skriver mer i morgon bilder kommer med om ja tar några. ;)

Av Anna-Karin Bolton - 18 juli 2009 16:14

heej. jag har inte varit så bra på att skriva på sista tiden har bara inte haft lust. de e väl den enda anledningen till de.


ja men i går kom ramme hem adam´s mamma´s kille. 

nancy skicka medelande till mig och fråga om ja ville komma så jag svängde förbi där och drack några öl. senare gick vi ner till nisses. adam kom och mötte oss följde med dit. de blev några öl där. efter for vi tillbaka  till ramme men nancy skulle hem :( så de blev bara adam jag och två till.

kom hem runt två tiden kanske. kollade på några avsnit av en ängels tålamod.

sen runt tre halv fyra blev det till att sova. vaknade för en stund sen känner att ja e sugen på en kebab med bröd. låter de inte frestande? :P

funderar på om ja kanske ska gå ner till syrrans jobb och säga hej lite senare i kväll men vi får väl se vad som händer. :d


ja nu har jag skrivigt lite. ska bättra mig på att skriva.


ska kila nu sova lite till kanske...


vi hörs! :D

Ovido - Quiz & Flashcards