ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 29 januari 2010 12:40

nu är det bara flera miljoner kvar. men vad gör de när man mår som man mår? ;)

japp jag e så glad att jag lever det liv jag gör. så glad att jag har den familjen jag har.

för utan dom skulle inte jag vara jag. mina vänner finns där ute och jag behöver bara skicka iväg ett sms eller slå en singnal så vet ja var någonstans i världen dom är.

så ta vara på livet för man lever bara en gng. lev varige dag som att de vore den sista för man vet aldrig när de tar slut.


JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG LEVER !!


har shoppat mycke den här vecka vet inte hur men de har iaf blivigt så.

igår tx köpte jag nya skor !

och vem älskar inte skor om inte typ alla man känner ? :O

haft en hel dag med lucas spendera massa pengar på katten som man helt plötsligt gjorde till homosexuel...

haha men de var en kul vecka deta...

i kväll ska jag dricka lite med adams mamma för att bara umgås och ha trevligt...

i morgonn blir de nybron för en viss kristoffer fyller år idag ! men festen blir i morgon.. :D

jag har längtat sjukt mycke till morgondagen och snart är den här hur bra kan der bli liksom? :D

snackade nyss med trina i telefonen/msn samtidigt ganska onödigt men ja har aldrigt påståt att vi e nödvändiga...

nej nu ska ja slänga på mig ett ansikte och förbereda mig på vad dean underbara dag har att erbjuda för något. ! :D


Puss Anky !


kärlek är som en drog !

Av Anna-Karin Bolton - 27 januari 2010 22:34

god kväll !


sitter just nu och snackar i telefonen med jonathan... <3


i dag har jag vart på kursen i dag som vanligt.

efter det träffade jag mina systrar på stan. gick och åt. ( dom åt ja drak en kaffe )

efter gick vi och kollade på smink handla lite där. gick vidare och kolla fick ihop en hel del saker faktiskt.. en klänning fick ja med... :D

jag har kommit på att jag kliver inte innan för dörrarna utan en ny sak i handen..:/

de e inte okej...


bilder kommer sen...  



Puss Anky !


Jag ska ha dig som en räkmaka -

med maiones och salad !

Av Anna-Karin Bolton - 25 januari 2010 09:47

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG LEVER !!!!

Av Anna-Karin Bolton - 20 januari 2010 12:33

det ska bli sjukt kul att träffa honom igen !

det var typ tre år sen eller ngt. saknat min lilla plupp massa !

sitter just nu på kursen har nyss legat på spikmatta och nästan somnat.

sjukt  skönt ! vet inte vad jag ska skriva just nu eftersom att ja bara vart här och lega på spikar... :P


"-"

 

Puss Anky !


Vänner kan man aldrig få för många av !

Av Anna-Karin Bolton - 19 januari 2010 21:41

HAHA jag och min vän amanda satt och kollade på youtube och oj vad roligt man kan ha.

vi satt dubbelvikta i stoilarna för vi skrata så mycke !

amanda jag har haft en underbar dag med dig ! tack för att du fick mig att glömma alla tankar för ett tag. ! <3 många skratt blev det jag tycker ja !

vi har aldrig umgåts så här en hel dag men de borde vi ha gjort...

haha!


vi va en sväng på stan A köpte en pressent till sin mammas kille. ( vet inte vad han heter  )

hmm vi käkade på mcdonalds , så fruktansvärt gott med en ostburgare har inte ätit de sen jag var på bio filmen 2012 . om ni går tillbaka hittar ni datum...

men jag vet iaf att de var förra året.. :p

sen blev det att åka hem och på busshållsplatsen träffade vi mertsi & valde ..

haha mertsi frågade mig en dum fråga  :O haha men jag svarade bara att jag lever för de gör jag!

vi åkte iaf hem tog en kaffe och skrattade massa massa glada var vi :)

kom hem för ungefär en timme sen eller ngt. har inte vart borta från hemme så mycke på ett himla bra tag.. nu låter det som att jag bara går till kursen och hem men det var inte så jag menade... haha mena att jag brukar alltid komma hem till fem eller ngt. :p vet inte varför det bara har blivigt så.  men de e faktiskt skönt... :)


i morgon ska jag åka till en gammal klasskamrat som jag inte har träffat på typ tre år.. :/

har tänkt på att åka dit flera gånger man det har aldrig blivigt av.men nu jävlar ska jag åka..

och i helgen blir det inte strängnäs för att lovar man ska man hålla...

och jag hade faktiskt lovat amanda att vi skulle festa och då får jag hålla de så enkelt e de !

jag får ta jasmine & caroline nästa helg . hoppas de e okej för dom bara så dom inte blir besvikna för de skulle bara vara jobbigt....


nej nu känns det som att jag har skrivigt för en vecka här så..

jag slutar här ...


Puss Anky !


Kärlek !!

Av Anna-Karin Bolton - 19 januari 2010 12:43

sitter hos amanda just nu.

blev ingen kurs för min del har sa sjjukt ont i magen !

men jag måste utreda några ärenden iaf fasten jag inte vill...

vi ska ner till stan och lämna in några papper och så. sen ska ja nog hem och lägga mig i sängen igen... amanda hoppade nyss in i duchen medans vi väntar på att kaffet ska bli klart.

ja fick tag på bästa till slut. :) tack bubben <3


har inte så mycek mer att blogga om såhär dax på dagen eftersom ja inte har gjort något speciellt i dag....


Puss Anky !


Kärleken är etthinder ibland !

Av Anna-Karin Bolton - 18 januari 2010 19:57

För dig Caroline !


 


Här, i den stilla gryningen
Kan jag känna, allting andas, igen
Dom tunga molnen,
drev iväg med vindarna
Inga tårar, ifrån himlen,
blir till regn
Vi, hör orden i en sång, som
finns kvar här i våra hjärtan
Nu, i lugnet efter storm


En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro
Kärleken är

Och när natten sänker sig
Är vi trygga i varandras andetag
En vind, som smyger sig hit in,
bär en doft utav vilda rosor

En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro
Kärleken är

Oohh... Aahhh... Ohh

En ängel flög förbi,
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Som ett himmelskt stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro
Att kärleken är

 
Puss Anky !

 Älska är det finsate ordet man kan säga till någon ! 

Av Anna-Karin Bolton - 18 januari 2010 18:40

var är du någonstans ?


du brukar alltid svara på sms..

men på senaste tiden ?


sist jag prata med dig sa du att du har mycke att göra och det förstår jag.

men du kan väl bara slänga iväg ett sms till mig så jag vet att du mår bra..

blir inte bara orolig utan jag blir ledsen för det känns som jag förlorat en del av mig.

du är det bästa som hänt mig och jag är så glad att jag har dig. men var tog du vägen ?

jag älskar dig du betyder allt för mig glöm inte de inte för jag tror att du gör de så många gånger jag sagt det till dig. men lilla vän du e min andra halva fast du e som du e.

du brukar säga att jag är en dålig utter , men nu e de fasen du som är den dåliga uttern i detta sammanhang. jag vet inte det finns så mycke i mitt huvud just nu så kan inte ens tänka klart.

men en sak vet jag, och det är att jag saknar dig så sjukt mycke vill bara att du ska svara på ett av mina sms. jag behöver dig just nu behöver prata med dig ! . . .

folk tror att man är så stark bara för att man ser glad ut på utsidan och inte visar hur man mår igentligen. jag mår bra det gör jag men när jag som nu sitter och lyssnar på musik ensam så kommer alla tankar och man önsakar att allt var som för några år sen. när du alltid fanns till hands bara ett samtal bort eller bara ett sms bort. men nu kan jag inte få tag i dig.  hur jag en gör. jag vet inte vad som ska krävas för att jag ska kunns få prata med dig på samma sätt som jag en gång gjorde. 


Sen har jag kommit på att bloggen för mig är som en lösning på alla problem för stunden iaf. så fort det händer ngt eller jag känner mig nere så tar jag upp bloggen och börjar blogga. fasten alla kan läsa det man skriver, kanske skulle man skaffa sig ngt annat ist för att hela världen ska kunna läsa om ens liv på internet. men samtidigt så känner jag mig mycke gladare när jag skriver. inte bara för att ja skriver på internet utan att skriva överhuvudtaget de är som en  lungnade medecin för min del , sen vet ju inte jag vad andra tycker.. 


Puss Anky !


Kärleken säger mig inget mer än

. . .

Ovido - Quiz & Flashcards