ღKayka & Hailey;ღ

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

var är du ?

Av Anna-Karin Bolton - 18 januari 2010 18:40

var är du någonstans ?


du brukar alltid svara på sms..

men på senaste tiden ?


sist jag prata med dig sa du att du har mycke att göra och det förstår jag.

men du kan väl bara slänga iväg ett sms till mig så jag vet att du mår bra..

blir inte bara orolig utan jag blir ledsen för det känns som jag förlorat en del av mig.

du är det bästa som hänt mig och jag är så glad att jag har dig. men var tog du vägen ?

jag älskar dig du betyder allt för mig glöm inte de inte för jag tror att du gör de så många gånger jag sagt det till dig. men lilla vän du e min andra halva fast du e som du e.

du brukar säga att jag är en dålig utter , men nu e de fasen du som är den dåliga uttern i detta sammanhang. jag vet inte det finns så mycke i mitt huvud just nu så kan inte ens tänka klart.

men en sak vet jag, och det är att jag saknar dig så sjukt mycke vill bara att du ska svara på ett av mina sms. jag behöver dig just nu behöver prata med dig ! . . .

folk tror att man är så stark bara för att man ser glad ut på utsidan och inte visar hur man mår igentligen. jag mår bra det gör jag men när jag som nu sitter och lyssnar på musik ensam så kommer alla tankar och man önsakar att allt var som för några år sen. när du alltid fanns till hands bara ett samtal bort eller bara ett sms bort. men nu kan jag inte få tag i dig.  hur jag en gör. jag vet inte vad som ska krävas för att jag ska kunns få prata med dig på samma sätt som jag en gång gjorde. 


Sen har jag kommit på att bloggen för mig är som en lösning på alla problem för stunden iaf. så fort det händer ngt eller jag känner mig nere så tar jag upp bloggen och börjar blogga. fasten alla kan läsa det man skriver, kanske skulle man skaffa sig ngt annat ist för att hela världen ska kunna läsa om ens liv på internet. men samtidigt så känner jag mig mycke gladare när jag skriver. inte bara för att ja skriver på internet utan att skriva överhuvudtaget de är som en  lungnade medecin för min del , sen vet ju inte jag vad andra tycker.. 


Puss Anky !


Kärleken säger mig inget mer än

. . .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2012 07:40


jag har hittat min sanna kärlek ! jag visste att jag träffat honom någon gång, visste bara inte när eller var,men nu vet jag, han var här framför mig hela tiden, men jag såg det inte, men nu har vi hittat varan, det tog bara sådär 3 & halft år,men...

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2011 00:27


I  dont think you understand how much I really love you,Dont know how I can get you to understand, I  cant describe it in words,  Words cant express my love for you,You  are the best I have ..I hate that I cant be with you;TO see you...

Av Anna-Karin Bolton - 17 december 2011 04:26

  an evening worth remembering!                         you are the love of my life                wonderful human being! <3 will be so incredibly nice to see you again,             it was ...

Av Anna-Karin Bolton - 14 december 2011 05:24

It is not about finding the one you want to go to bed with, but to find the one you want to wake up with.It's not about who you want to live your life with, but to find the one you cant live without.For the world are you  just somone, but for someone...

Av Anna-Karin Bolton - 29 november 2011 01:40


I am so afraid of losing you. ! I know you say you love me more than life itself, I want to trust you, but I was just so hard to believe it, because no one loved me like you are describing that you love me. I do not know what I would do without you, ...

Ovido - Quiz & Flashcards