ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 15 januari 2010 17:46

JA !


Wii med romina just nu. :)

lite vin på de hela !  

snart kommer amanda och hämtar cig ,

senare kommer jessica & hennes söta lilla vove :D


uppdaterar mer i kväll....


Puss Anky !

Av Anna-Karin Bolton - 15 januari 2010 09:30

Och hon uppdaterade sin blogg efter mycket tjat.   


sitter på kursen som alla andra dagar,

kl är nu 09:31 och jag sitter och kollar ut genom fönstret

på vårt vackra vinterland.


ska ner till stan och ta en fika med min lilla gris ( Romina )

sen typ vid lunch,


orkade inte blogga igår kväll var trött redan vid åtta.

kom i säng strax innan 00,

men som  sagt jag skrev ju att min syster skulle snygga till min lilla blogg

lite. och titta bara så fin den blev ! :) tack

Ella ! <3 " http://estella.bloggagratis.se/ "


var en trevlig kväll med jess i går med. bloggade mäst om Dum Dum:/

men var ju faktiskt hemma hos jessica och drack kaffe skrattade och hade trevligt.

tack för att du finns gumman. !


vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt.

jo att jag har ny bytt lösenord på adams gammla spotty som nu är min.

nu ska jag bara komma på hur man ´byter namn... :/ ngn som vet släng till en kommentar på deta inlägg.


Du är så vacker !   



Puss Anky !

Ovido - Quiz & Flashcards