ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna-Karin Bolton - 29 mars 2010 23:19

han är snygg. !!!


tänker inte säga mer än så...


Dagens inlägg då.

va på kursen kom dit runt halv elva, sov ju inte så mycke i natt så kände att ja ville ligga och dra mig riktigt länge i morse, så ja bestämde mig för att göra de.

iaf va där i kanske två timmar, sen drog jag , J och N ner till stan och tog två kaffe på java...

mycke trevligt.. :D efter de så drog N hem , ja och J drog ner till Bowlinghallen han skulle slösa lite pengar.. :p men det var trevligt.. haha efter det tog han cykeln hem och jag hoppa på bussen. satte mig vid datan prata lite med M. vi bestämde att M och hennes sysster skulle komma över. så jag tog tag i att börja städa. vilket inte är mitt största intresse. rättare sagt jag hatar det. men städade iaf fint tills dom kom. vi satt och kolla lite på internet och kolla lite tv. kl 22.00 skulle dom gå hem så dom gick:p

så ja satte mig vid datan igen, tänkte jag skulle blogga lite om dagen eftersom att ja inte har vart världens bästa på att blogga..

men läser dock en hel del bloggar...


i morgon ska ja till kursen ska nog träna känner att ja måste ta tag i det nu.. har hoppat det flera gånger nu, men nej nu får det vara ändring på det.!


har iaf börjat prata med en jättre trevlig och rolig kille nu, blir jätte glad så fort han skriver till mig. inte ofta de händer. :p men vi får väl se vad som händer...


just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig i mogron.

och vilka som kommer hit på påsk, vet inte om ja ens orkar vira det. men ja måste göra det för kayla. gör allt för den där flickan. och det vill ja att hon alltid ska veta.

när hon blir äldre och förstår mer så kommer hon veta att ja älltid kommer att finnas där för henne!


älskar dig gumman!!! <3


Puss Anky !


Humor och vänner är det

BÄSTA!!!

Av Anna-Karin Bolton - 26 mars 2010 23:52

och här sitter jag i J´s knä =)

har vart här sen kl 21 har druckigt sen dess. och e inte ens full..

hur illa kan det vara?

iaf har vart med mamma och syster när dom fixa pass.

var även och åt god mat med mamma.. eller A donken.. :P men de var mumma!

haha hmm har även tänk på ( dig ) väldigt mycke men kan inte komma på alls hur ja känner för dig eller hur ja vill ha de med dig. men du betyder otroligt mycke för mig och det vet du...

just nu sitter ja som sagt i J´s knä och lyssnar på en gammal klasiker ( movie star ) haha kul med gammal musik på en fest sådär :D


ska kila och vara lite social..


Puss Anky !


vi kan dela på ordet kärlek om du vill ?

jag tar lek så får du kär !  

Av Anna-Karin Bolton - 25 mars 2010 13:23

i hur arg och irriterad jag är på dig just nu...

ja vet att man inte ska lyssna på vad andra säger men de va trots allt en väldigt nära vin till mig. och ja tycker man ska tänka på vad man säger och till vem, om man inte vill att det kommer fram. men de kanske va precis de du hade tankarna.. ?


tänk på de nästa gång du snackar !


hade iaf en underbar kväll med underbara mäniskor igår. tack för de..

de måste vi göra om snart ! :D skullle åka till gävle med J men det kommer inte att bli så.

med tanke på att ja inte har några pengar till de.. förlåt, men du har inte sagt något mer om de endå så ja vet inte... :D

   


Puss Anky !


Kärlek för dig är bara en

LEK !

Av Anna-Karin Bolton - 22 mars 2010 02:14

här ligger jag kl 2 på natten. mina fina pojkar ligger i sängen och sover.. :P

ligger och väntar på att finaste ska kolla till msn så ja får prata med han lite:D

har tråkigt som bara den vet inte alls vad ja ska göra medans jag väntar... :p

men blir väl till att nörda lite vid Cs kanske eller ngt annat trevligt spel...

vet inte riktigt vad ja ska blogga om fakstiskt...  joo att ja har kommit på att ja tror att ja har könnslor för världens bästa. tror ja tillochmed är lite små kär... okej inte så lite..

vi har diskuterat våra kännslor och jobbar oss fram.. får se var de leder någonstans..

men hoppas på att de blir du och jag,


Baby ! du vet att du betyder massor för mig. att ja gillar di massor...

hoppas att vi kan komma på hur vi ska ha det mellan oss två..

vill vara med dig! <3<3


va i sthlm i helgen med. riktigt trevligt var det.. :D

tack för att ni gjorde min helg mina små gullefjun !


Puss Anky !

Kärleken kan komma i

överflöd !

Av Anna-Karin Bolton - 18 mars 2010 15:28

orkar man blogga eller?

jag känner inte alls för att blogga nu för tiden.

nu vet jag hur min syster känner när hon tappar lusten för bloggen.


ska iaf berätta lite om gårdagen.


eller inte . va iaf  på harry´s med jessica en toppen kväll även om den började lite konstigt.

nu orkar jag inte skriva mer.. HA HA !


Puss Anky !


käeleken till dig

är vadå ?

Av Anna-Karin Bolton - 3 mars 2010 00:00

god kväll alla läsare ! =)


jag kom precis hem från min syster Estella !


dagen började med att jag fick ett sms av Romina där det stod " Är du vaken ? "

och jag va inte vaken men jag vaknade av sms så det var lika bra att gå upp ist för att ligga kvar dom sista tio minuterna innan klockan skulle ringa ;) så jag gick upp satte på datan som alla andra dagar. slog på musiken och började fixa mig. tog bussen 13:35 ner till stan och mötte upp Romina 13:45 utanför pressbyrån. vi gick runt och kollade lite, sen ville Romina ha mat så vi gick till McDonalds och åt. efter det gick vi runt lite till. och under tiden vi gick runt och kollade på kläder och allt så funderade vi på var vi skulle fika , som vanligt :P

vi tog riktning mot smak där vi träffade Matias som vi drog med oss. :P

vi tog en kaffe och så va det ngt mer :/ vi bestämde oss för att vi sen skulle gå på bio.

men det var ju 2 timmar kvar tills den skulle gå och Romina ville inte vara på stan så länge.

men vi va ju det iaf :P HAHA sen gick vi och kollade på kläder men hittade inget intressant. så vi gick till Panduro och kollade på väggord till mig. hittade inte så mycke skoj först.

sen gick vi och bowla ! Grattis romina =) hon van jag e inte så duktig :P

efter det så blev jag hungrig eftersom att jag åt inte på McDonalds , så vi gick till CorNer där jag åt. efter det så ville jag ha mina väggord så vi knalade tillbaka till Panduro och handlade. men på vägen dit ringde vi min stster och frågade vad hon skulle göra, och hon skulle bara vara hemme så vi bokade in filmkväll hos henne =)

så efter jag handlat mitt gick vi till godisland och handlade lite godis och sen ica för en cola =) sen gick vi till Estella och kollade på film.

första filmen var " bröloppsfotografen " helt okej film faktiskt fast slutet gilla jag inte :P

efter den så blev det någon vet faktiskt inte vad den heter men den var bra han dock inte se klart hela men det får jag väl ta nästa gång jag är där.


ja det var min dag :) har inte mycke mer att säga nu. :p

bloggar väl i morgon kanske då =)


Puss Anky !


Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar,

Annars måste

dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda.

Av Anna-Karin Bolton - 2 mars 2010 01:43

har inte blogga på ett tag nu, har inte haft ngn större lust alls faktiskt. :/

men ska skkriva lite nu då och se hur mycke roligt som händer i mitt liv :P HA HA


just nu är kl så mycket som 01:46 borde igentligen sova men vill liksom inte har musik i öronen och en trevlig mäniska att prata med, så mycke bättre finns de inte :D sjukt kul att du kom in på msn de var ju trots allt typ två år sedan vi pratade sist. =) men när du skrev till mig i dag visste jag först inte vem det var men när jag såg din bild fick jag ett stort  och underbart leénde på läpparna    kul att prata med dig igen har saknat de !


japp i dag har jag haft huvudvärk hela dagen och har fortförande :/ men men vem bryr sig om hundra år " eller vad säger du jess ? " HAHA

jag har vart hos amanda typ hela dagen i dag haft lite att prata om =) hon hadde massa roligt att berätta sen fick ja ju se hur fint de blev när hon gjort om ! mycke fint amanda !

fick ett tråkigt sms av en kompis med. :( att hon var på sjukhuset med sin son som var jätte sjuk ! :( Alla kramar till dig nu  gumman jag vet att det kommer att gå bra.  :)


i morgon ska jag försöka ta mig till kursen hoppas att huvudvärken släpper så jag orkar annars blir det till att ligga hemme i sängen hela dagen !


ja just det jag har ju inte berätta det roligaste som hänt just nu de senaste veckorna!


Hur kunde jag glömma det ? :O dumma jag !

Iallafall jag skrev på kontraktet till lägenheten i onsdags ! :D

det betyder att jag flyttar från min kära mamma snart ! =)

de kommer bli super kul men jag kommer att sakna mamma.

men iaf jag kommer ha en skit fin lght sitter just nu och kollar lite saker jag ska inhandla från ikea och lite väggord som jag ska ha :P


ett väggord är ju självklart ! " Carpe diem "


mer om lght får ni inte veta  (A)


orkar inte blogga mer nu skriver i morgon igen :P



Puss Anky !


hur ska du våga chansa du som

aldrig haft någon tur ?

Av Anna-Karin Bolton - 1 mars 2010 20:02

Hon för sig så fint när hon rör sig

hon är så fin, hon berör mig

hon är så fin hur är det möjligt att Gud skapat nåt så fint.

Mamma.

Du bar mig runt i 9 månader,

Du gav mig liv

Jag kollar på ett gammalt kort på dig du var så fin

och än idag du e även fast det tog sin tid

när din bror gick bort så såg jag hur svag du blev

släpp dig fri och väckla ut dina vingar mamma

för du är änglalik hos mig finns det ingen annan

som jag ser upp till, som jag gör till dig

och när ingen ville lyssna var du den enda där som hörde mig

så jag dör för dig, och ser din kämpaglöd

för jag vet vad du går igenom varje natt

du är mitt enda stöd och jag har aldrig skämts

över dom problemen som du bär på som gör dig matt

finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt

så elegant du för dig runt med sån självdistans

och för en ständig kamp

mer än tacksam för allt det du någonsin gjort

jag flyttade sedan till en konstig ort

I mina ögon är du alltid fin mamma.

Jag ser upp till dig, vilken kraft du har

ensam kvinna som krigar igenom natt och dag

aldrig fått något gratis, varje andetag

är för dina barn som du lever för och vi har det bra.

tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag

om du trillar går du upp igen omedelbart

så mycket kaos omkring dig ändå ser du klart

klart att du drömt om ett bättre liv

men du vet att du kommer till Guds paradis

det förkänar du efter all den skit

du stått ut med nu är det slut med all missär,

kära mor bara njut

jag förstår och finns alltid här för dig

Ovido - Quiz & Flashcards