ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna-Karin Bolton - 15 oktober 2010 00:18

vet inte riktigt vad jag ska skriva.

jag försöker få ihopp ett brev till dig,  Men vet inte alls vad jag ska skriva.. :S

det är så svårt, det finns så mycket jag vill säga. men jag kan inte skriva ner allt.

ville iaf skriva att jag tänker / sknar dig massor. ska försöka få ihopp ett brev till dig så att du får det på din dag. hoppas att du blir glad av det. iaf att de får dig på lite andra tankar.

saknar dig massor min vän.

många kramar till dig! <3



Marlon <3

jag saknar dig mycket. och jag tänker på dig och alla runt omkring dig.

på måndag är din begravning. det är så svårt att förstå att du har lämnat dena jord.

men du är en av guds finaste änglar det vet jag,

SAKNAR DIG MIN VÄN ! <3



Puss Anky !


glöm aldrig den du än gång

Älskat !


 


Av Anna-Karin Bolton - 6 oktober 2010 12:40

hej!



jag har inte bloggat på ett bra tag.. men det ärför att ja inte har haft någon lust alls.

det har endå inte hänt så mycke i mitt liv just nu...:p

jag har blivit moster igen.. till en underbar liten tjej vid namn Hailey<3

det är en positiv grej som hänt .. det gillas starkt.. fivk

finns en människa på den hör jorden jag saknar grymt mycke.. men men du får komma till mig när du känner att du vill. jag vet att jag gjort stora fel i livet men han gjorde lika mycke...

men men nog om detta...



R.I.P ! <3

en vän gick bort i helgen och du är älskad och saknad av många Marlon.

minns när du ringde mig mitt i natten och snackade massor om igentligen ingenting alls.

du snackade med mig i typ två timmar.

men vissa av sakerna nu sa till mig då tänker jag på än i dag..

Marlon jag kan inte beskriva hur ont de gjorde när jag fick det dära samtalet. tårarna bara ran och ran.

men det jag vill säga är att jag tänker på dig och din familj.

jag tänker på Emil som säkert haar det svårt nu. men ni alla ska veta att mina tankar går till er..

vila i STÖRSTA frid Marlon Hagert <3<3


Skolan..

de går inte så bra just nu känner mig nere och orkar inte gå pp på morgonen, vill bara ligga kvar och sova hela dagen. men de går inte alls. måste ta tag i det här och börja ta mig upp på morgonen och gå iväg till skolan.. mycke viktigt..


sitter just nu hos mamma och väntar åp att en film ska bli klar, sen ska jag hämta en tröja till Texas sen ska ja gå hem och hitta en tvätt tid sen städa.., men först blir de nog kaffe med robert och marika.. :D <3

nej nu orkar ja inte skriva mer. ha de bra...


Anky !


försök att se allt från den ljusa sidan

hur svårt det än må vara!




Ovido - Quiz & Flashcards