ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna-Karin Bolton - 4 februari 2011 17:27

nu har jag ställt till det ännu mer.. :S

men vad ska man göra? men lver bara en gång , eller har jag fel?


orkar itne blogga i dag tänkte bara slänga in ett litet om vad som sker i mitt liv just nu...



och de e som sagt ganska krångligt....




här är en bild på mig och mina små bröder när vi var på g hem frrån småland för ett par år sen...




  


puss Anky!


livet leker. så lek så mycket du bara 

KAN!!

Av Anna-Karin Bolton - 2 februari 2011 19:33

i dag insdag den 2 i 2 ska jag och romina till harrys och festa lite...

blev ju inget i fredags så vi tar igen det i dag ist.. :D


just nu sitter jag och romina och dricker.. :D

och underbara jessica sitter och sälskapar med oss.: D

välkommen underbara onsdag..



puss Ankt !

what are you waitin

for !

Av Anna-Karin Bolton - 1 februari 2011 18:38

har inte blogga på länge. men det är för att jag inte känt att jag behöver skriva av mig.

men just i dag känner jag att jag behöver få ut lite ur mitt huvud...


FRÅN den där POSITIVA tjejen som alltid ser allt från den ljusa sida, och den där tjejen som aldrig var ledsen, den där tjejen som aldrig tog sig själv i första hand, hon som alltid såg sina vänner före allt annat, hon som bara ville att alla skulle må bra. den tjejen var fullt upptagen med att se till så att alla andra mådde bra. så hon inte han tänka på hur hon själv mådde innerst inne, den tjejen som aldrig var ledsen...


TILL den negativa tjejen, som just nu ser världens undergång framför näsan på sig själv.

och som från att ha mått sjukt bra bara sjunkit till en nivå som inte ens finns på listan.

allt kom på en gång liksom. och man orkar inte hur mycket som hälst har jag kommit på nu.

nu ser jag bara negativt på allt runt om kring mig. så sjukt  jobbigt. ingen vill ha det så.

jag förstår mig inte på hur folk orkar vara negativa hela dagarna varje dag...

jag blir utmattad av att bara vara det en dag... 


aja ville bara skriva av mig lite. i morgon kommer allt vara mycke bättre igen...


sen vill jag skriva till en vän till familjen som gått bort, jag kände inte dig jätte bra men det lilla jag kände dig så visste jag att du var en bra människa och det som hände dig borde inte hända någon i hela världen. VILA I FRID!! <3



                                                                


                                                  Puss Anky!


                                             Att se livet från den ljusa sidan är inte alltid det lättaste,

                                                    Men försök göra det bästa av sitvationen.

Ovido - Quiz & Flashcards