ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under december 2009

Av Anna-Karin Bolton - 30 december 2009 17:47

    GOTT NYTT ÅR !   

Av Anna-Karin Bolton - 23 december 2009 19:00

Jul i morgon . :( hatar skiten men va ska man göra.

 


iaf jag kom hem i dag kl tolv mamma och kraarin stod vid tågstationen när vi kom in med tåget.

jag och mamma gick ner mot stan mötte sammy , matte och lilla tobbe.

jag tog då bussen hem medans mamma och co tog bilen till tunapark.

när ja kom hem städade jag och diska. " jag e sååå duktig. "

sen kom mamma och co hem. vi slog in dom julklappar som skulle slås in.

började med skinkan och bakning.


ja mer har ja väl inte att säga just nu.:P



msaa klappar under granen och fler blir de i morgon när resten av släkten kommer:D

de bästa med jul e ju endå alla klappar och få vara med folk man tycker om.


HA en bra jul alla!



Puss Anky <3

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2009 18:31

hatar jul de gör mig galen!

all dena stress gör mig knäpp.

inga julklappar har jag inte köpt häller de ska jag göra i morgon.

två dagar innan jul liksom hur tänker man liksom.?


blir galen jag har inte köpt något att dricka till kvällen hälle,

de ska jag tydligen göra på onsdag dagen innan jul? :O

som att jag inte har tillräkligt med saker att göra då?


1 , Städa mitt rum.

2 , Träffa Carro på stan.

3 , Träffa jim.

4 , hjälpa mamma med maten.


dagen innan jul hur fan tänker jag? :O

blir så irriterad på mig själv.!


Aja ska sluta klaga nu.

jag och trina ska träffa ida och ta en fika.



JUL

  

Puss Anky <3

<3

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2009 15:13

  

Love                                                      
                                                  
      


nu har jag vart i sthlm i en vecka och en dag... saknar mammen lite men  jag dör inte. :D

ska åka hem nu på onsdag ska bli skönt ett komma hem fast endå inte.

har haft en underbar tid här med trina, vi har inte gjort så mycke faktiskt mästa dels har vi-

bara chilla. vi var ute i fredags en mycket lyckad kväll.

tack alla som gjorde kvällen bra.

i dag ska vi städa sen ska vi träffa ida en stund.

sen ska vi bara chilla, i morgon blir det in till sollentuna och handla julklappar :D har redan köpt till mamma men inte till resten av familjen så de får bli i morgon.

jag har inte mycke mer att säga just nu,. kommer jag på ngt så skriver jag sen ...


                                                  
                                                  
    Puss Anky <3 

Av Anna-Karin Bolton - 19 december 2009 14:59

har inte blogga på ngn dag nu.


men trina och jag har chilla hela veckan lång .

men de e nice! de gillar vi:D i går va vi iaf ute och drack lite,

lite mycke kanske de blev men vi hade iaf trevlígt..

lovade massa saker gjorde vi med. :P

men men vi lever iaf.

nu vet ja inte vad ja ska skriva mer men om ja kommer på ngt så skriver ja in de...


kommer tillbaka till eskilstuna på onsdag den 23;e


Amanda i miss you!








  

Av Anna-Karin Bolton - 16 december 2009 19:07

här kommer bilder...


 

 

     

Anky & Trina <3



Av Anna-Karin Bolton - 15 december 2009 13:22

  

sitter med trina i skolan hon och malin pluggar.

så jag tänkte dra till med ett inlägg medans dom jobbar på...

har vart med trina i skolan hela dagen i dag. uch vad jag mådde dåligt av att komma in i en skola fattar inte varför...:/

trina hade bara en lektion och de var engelska. uch engelska de va ett tag sen.

lektionen slutade typ kl tio och vi e kvar ...:P

att sitta på en lektion och bara kolla på. e inte riktigt min grej men jag gjorde de iaf.

efter lektionen blev de kaffa på kaffe på kaffe.

malin kom typ till tolv då vi gick och käka.

ingen aning om var de var för mat de såg ut som spyor bokstavligt talat.

iaf efter att dom har plugga klart ska vi nog hem och sova ett tag,

blev inte så mycke sömn i natt.:P


i kväll blir det film för hela slanten.

om jag känner för och orkar så skriver jag om dagen i kväll...


just höll på arr glömma.


( DET SNÖAR! och det e inte lite häller det börja snöa i går förmiddags och har snöat hela natten morgonen och de ska fortsätta hela dagen och natten.

man kommer ju inte ens kunna gå ute utan att sjunka ner i snön och försvinna. men de kanske e skönt de med... " Tänk glada Tankar "


Puss Anky <3


             

Av Anna-Karin Bolton - 15 december 2009 02:50

jag vill bara säga att man kan har kul genom att bara snacka om bananlådor!!!

jag och trina sat på balkongen och rökte och samtalet om bananlådor kom upp.

" Vi skratta så vi fkick magknip "


  

OCH HON KOM I EN BANANLÅDA!




                                                  
                   Puss Anky <3

Ovido - Quiz & Flashcards