ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under juni 2010

Av Anna-Karin Bolton - 24 juni 2010 01:08

god kväll bloggläsare..


sitter brevid trina medans hon kollar massa på yt.

ja tänkte slänga in ett inlägg så länge.

i går kom hon , vi gick hem till mig från stationen.

tog oss lite att stoppa i magen.

sen kom robert tillbaka igen då bästellde han hemkörning av pizza.

ja känner att vi är väldigt lata :p med tanke på att de inte ens tar 5 minuter att gå från mig till pezzerian.. :p haha iaf min mamma kom förbi lite senare på en kaffe. efter de så drack vi öl och ja o trinis kollade på fotboll , ganska manliga vi kände oss.. men men skite samma.

sen blev de bara öl och massa snack. annie kom förbi på en kaffe och fem cigg.

märta va ju hos mig med. de får ja ju inte glömma.

iaf ja & annie satt på ballen och snacka skit mens killarna och trina satt & snacka i vardagsrummet.

annie stannade en stund sen knallade hon hem. så ha öppnade min 3:E öl.

precis då fick jag ett sms av ( Hans mamma ) " vill du ta kattungen ? "

jag skrev ja visst när ska ja hämta ?

hon ringde och fråga om ja kunde ta han i dag alltså 00 på natten..

hon hade inte fått sova mycke alls. men ja gick och hämtade katten för min lilla voffe skulle endå på en nattis runda.

iaf hämta katten kom hem drack cola ist.

vi la oss runt 2 skulle ja tro. halv elva ringde trinas lur de va hennes mamma som ringde. hennes syster skulle nämligen komma och plocka upp oss kl elva.

så vi gjorde oss klara sen gick vi.

i morgon blir de hem till mig igen för lite bakning och inhandla lite saker in för resan.. :D


känns som ja skrivit en bok så ja slutar nu !


Puss Anky !

 

Vänner är den bästa medicinen

för mig !


<3

Av Anna-Karin Bolton - 3 juni 2010 08:23

Texas<3

  mitt lilla hjärta !

Ovido - Quiz & Flashcards