ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna-Karin Bolton - 14 augusti 2009 20:56

hej alla glada... känner att ja inte är världens bästa bloggare.

har inte blogga på ett tag men de e väl mer för att ja inte har så mycke att skriva om här i bloggen...

men ja kan ju säga att jag har praktik på akropolis sen tre veckor tillbaka.

'har en månad till sen hoppas ja på ett jobb men vi får väl se vad dom säger om de...:P

hm vad ska man säga mer har inte så mycke som händer i mitt liv,

nej uch jag har ett tråkigt liv men klagar inte de kunde ha vart värre. :)

ska iaf försöka bli en bättre bloggare satsar på att bli de iaf:D

får väl se sen.

just nu e jag barnvakt åt lucas.

ska kolla på film o bara chilla i morgon blir de nog dt med mammen men de  e ju inte alls säkert får se om ja orkar.

jag har inte gjort mycke alls i dag adam och ja har vart och handla mat sen har ja setat på nisse´s och druckigt cola och nu e ja barnvakt.

klippte adam´s hår fick ja göra med gud vill bara skratta de va en himla rolig upplevelse må ja säga.:D

nej nu ska ja kila måste ge ungen lite kvälls mat innan han ska sova.

skriver mer i morgon om vad som händer.

ha de bra hejsvejs.!

Ovido - Quiz & Flashcards