ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under januari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 15 januari 2010 09:30

Och hon uppdaterade sin blogg efter mycket tjat.   


sitter på kursen som alla andra dagar,

kl är nu 09:31 och jag sitter och kollar ut genom fönstret

på vårt vackra vinterland.


ska ner till stan och ta en fika med min lilla gris ( Romina )

sen typ vid lunch,


orkade inte blogga igår kväll var trött redan vid åtta.

kom i säng strax innan 00,

men som  sagt jag skrev ju att min syster skulle snygga till min lilla blogg

lite. och titta bara så fin den blev ! :) tack

Ella ! <3 " http://estella.bloggagratis.se/ "


var en trevlig kväll med jess i går med. bloggade mäst om Dum Dum:/

men var ju faktiskt hemma hos jessica och drack kaffe skrattade och hade trevligt.

tack för att du finns gumman. !


vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt.

jo att jag har ny bytt lösenord på adams gammla spotty som nu är min.

nu ska jag bara komma på hur man ´byter namn... :/ ngn som vet släng till en kommentar på deta inlägg.


Du är så vacker !   



Puss Anky !

Av Anna-Karin Bolton - 14 januari 2010 22:44

efter allt som hänt måste jag konstatera att jag har varldens snällase/gulligaste Ex ADAM !


Skrattar så jag DÖR . . . " Älskar den bilden. "

 


inte nog med att jag till en början fick låna hans spotty eftersom min inte funkar. :/

senare erbjöd han mig att jag skulle ta den, till en början ville jag inte.

men efter nogran användning av spotify valde jag därefter att över ta hans spotty.

med tanke på att han aldrig använder den " att alla andra gör de struntar jag i "

för han sa att jag fick den. 


så nu är den MIN! ;)

ska byta lösen och användarnamn.

inget elakt menat Dum.Dum ,

men lite konstigt om ja får den och inte byter namn... :P


Tack Adam <3


Puss Anky <3

Av Anna-Karin Bolton - 14 januari 2010 15:51

Japp då börjar man det nya livet. !


Steg 1 , Sluta röka. ( Ja )


Steg 2 , Äta nytigt. ( Ja )


Steg 3 , Träna ( Ja )


Steg 4 , Gå till kursen varige dag ( Ja )


och nu ska jag bara hålla kvar i dessa rutiner.

men jag tror att det ska gå bra, ( Hoppas de iaf...)

håller på att kolla efter lght kollar lite överallt och de ser ganska ljust ut för min del faktiskt.


nu väntar jag på att min syster & Robin ska komma hit,

ska be min syster fixa min blogg lite jag tycker den e lite tråkig...

Robin ska kolla mammas dator lite tror jag,

har haft en bra dag på kursen i dag. lagade mat ( köttfärspaj )

Tränat . :D


har inte så mcyket mer på hjärtat så jag återvänder nog senare och berättar vad jessica och jag hittat på...


     Puss Anky !    

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2010 11:23

hejsan igen...

sitter fortförande på kursen med alla glada.


folket sat och diskuterade vad dom ska laga för mat på torsdag,

dom kom fram till att de ska bli paj.!

vad gör paj?

JO köttfärspaj ska de vara, dom diskuterade vad som skulle inhandlas,

massa saker, men de roligaste av allt var att de blev ett himla liv när dom kom fram till att dom inte visste vilken form som skulle användas.?

jag och en kille till började skratta ( så klart ) men jag säger bara SNÄLLA som om de spelar ngn roll pajen smakar inte anorluna för de jag LOVAR :D

jag menar inget elakt när jag skriver det här.

jag tycker bara att diskutionen var lite rolig och lite onödig.

men men de märks iaf att folk har humor på det här stället när jag kom med idén att jag skulle blogga om dena diskution. då tyckte alla att allt vart mycket roligare en innan.

japp om de hender ngt mer roligt dena dagen så skriver jag ner det,


Puss Anky !

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2010 09:45

ska klaga lite på min syster som inte har uppdatera sin blogg på jätte länge.

jag e inte världens bästa på att uppdatera men nu  har jag vart bättre en henne på de..

så * Ella ! * http://estella.bloggagratis.se/ skriv så jag har ngt att läsa !     


jaja nog om de!

sitter nu på kursen .   

trött som en en jag vet inte vad ont i nacken men huvudsaken e att jag e här !

har vart rökFRI i en vecka i dag. :D känns toppen . och i dag ska ja börja med träning...

efter ska jag ner till stan träffa jessica för att sedan handla lite...

hinner inte skriva mer måste sätta mig i ringen nu så dom kan snacka klart om den där boken.


skriver sen eller i morgon...


Puss Anky !

Av Anna-Karin Bolton - 9 januari 2010 23:41

cigareten !

 


Okej nu har jag vart rökfri i hela fem dagar...

känns bra men nu har ja ju inget  att fördriva  tiden med när jag har tråkigt.

så ist för att äta massa skit saker har jag gett mig fan på att knäckeacka och morötter får bli ett bra tilltugg. har inte mycke mer att säga...


puss Anky !

Ovido - Quiz & Flashcards