ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Anna-Karin Bolton - 9 februari 2010 22:45

kom och tog allt ja hadde. känns som att ja inte har ngt kvar hur fan lyckas man ??

fan vad arg jag e nu alltså vet inte var ja ska ta vägen... ÅÅÅÅÅÅÅHHHH


hur fan lyckas man kan ngn svara ??

vill bara skrika !!! finns massa ja vill säga men får inte ut ett ord e så sjukt arg..

jess du vet vad ja menar?

vet inte ens vem ja kan snacka med om de här för ja vet inte vad som ja ska säga om denna sjukt fula äckliga mäniska... kommer och bara på ett litet tag tar allt ja engång hadde. könns som allt ja jobbat för e borta. men riktigt så e de inte.. bara min familj / mitt liv tog den mäniskan ifrån mig... åååh ska inte ta ut mina agritioner här för man vet ju inte vilka som läser... :/



Puss Anky !


Släpp INTE in fel mäniska i ditt liv !

Av Anna-Karin Bolton - 9 februari 2010 16:24

hur länge ska den vara ??


jag vill ha sommar sol och mina underbara vänner !

längtar tillbaka till småland :(

känns som att de e jätte länge kvar innan de e dax fast de e ju i juni inte så överdrivet länge alltså. ska till amanda senare och dricka kaffe och snacka..

förstår inte vi träffas varige dag men vi har alltid massor att snacka om..

men de e nice...! skriver mer i kväll ska slänga på mig lite kläder så man kan gå ut sen ;)



bild från småland sommaren 09 !

  Puss Anky !


Ta vara på kärleken !

Ovido - Quiz & Flashcards