ღKayka & Hailey;ღ

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

00:49

Av Anna-Karin Bolton - 12 februari 2010 00:49

har pratat med jonathan på msn ( som vi gör varige kväll ) <3

alltid lika kul att prata med han.. fast vi inte har något att skriva så känns de som att vi pratar iaf.. lite konstigt kanske ni tycker att de e men ja tycker att de e en härlig känsla att veta att ja kan prata med han fast en man inte pratar...

love you baby <3<3


sitter och lyssnar på musk älskar värkligen musik förstår inte hur folk kan säga att dom inte " orkar " lyssna på musik ? :O men men vi alla är väl olika. :P

men önska att alla kunde se de fina i musikens ljud... :S

tv´n är med på jag lämnar mitt rum går ut och roar mig men tv´n står allltid på och så klart på ( mtv!

känner att ja bara vill skriva så ja kör på då...


har funderat på att skapa en dagbok på datan ist för att ha en dagbok som vem som hälst kan hitta.. så skapar man ett dokument på datan som man sen låser men ett super lösenord som ingen mer en du kan ;)

haha


Jag och min kära lilla vän trina har planer in för framtiden. :P

inget ovanligt när de gäller henne och mig.

vi har alltid nya planer i våra liv.. okej ja ska flytta upp till henne & börja plugga,

hon ska börja jobba/plugga sen ska vi skaffa lght och flytta ihop. sen ska vi ut och resa.

jag sj tycker att de låter som en toppen plan. men ja vet att de finns dom som inte tror på att de kommer bli så.

men jag säger man ska ALDRIG sluta hoppas.

de e mitt lilla motto i livet just nu... jag ska inte säga att ja inte ger upp hoppet för de är jag ganska duktig på men jag slupar aldrig hoppas på ett bra liv..

jag har mina vänner och jag vet vilka som är riktiga och vilka som inte är-

ni vet själva vilka ni är...


Jag och Trina har känt varan i hela våra liv,

och vi fyller liksom 20 i år.. så 20 år av vänskap de e inte illa.

jag älskar den där människan som om hon vore mitt eger kött och blod.


känns som att ja har skrivigt ganska mycke nu men när ja sen sparar det här så e de typ inget alls.. :p


åå vad irriterad jag blir finns ju inget på tv så här dax..



vill att allt ska vara som de en gång var.

hmm . . . de var tider de!

men jag har nog inte mått så här bra på typ 3 år.

vissa som läser vet nog vad jag menar..

alltså ja mådde bra men nu mår ja mer än bra.

jag är lycklig igen! har inte kännt den här kännslan på evigheter..

de känns så underbart !!!


och den här människan får mig att le ! <3

jag blir såå glad av att prata med dig.

säger inga namn de blir bara fel då..

ja vet ju inte vilka som läser min lilla  blogg.

:P men inga elaka kommentarer har ja fått så jag har väl inte skrivit ngt dummt iaf..


lite ara nu då? :P

vissa människor förstår värkligen inte vad dom har,

och vad dom kommer då misste om bara för att dom beter sig som idioter.

ledsen att behöva säga det här .

men de finns en person som jag sör mig extra mycke på.!

den personen  fattar inte vad H*N håller på med. H*N

håller på att förlora allt bara för att H*N inte kan tänka med den lilla hjärtan H*N

har. men ska inte SLÖSA min energi på att bry mig om det.!

har ett eget liv och ja tänker innan jag agerar!


lyssnar på en låt mitt lilla hjärta trina skicka till mig och sa att ja skulle lyssna på,

den e helt okej faktiskt jätte bra !

mja nu ska ja nog inte skriva så mycke mer ingen kommer ju orka läsa det hrä ;)


Puss Anky !

kärleken  är värld att

kämpa för !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2012 07:40


jag har hittat min sanna kärlek ! jag visste att jag träffat honom någon gång, visste bara inte när eller var,men nu vet jag, han var här framför mig hela tiden, men jag såg det inte, men nu har vi hittat varan, det tog bara sådär 3 & halft år,men...

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2011 00:27


I  dont think you understand how much I really love you,Dont know how I can get you to understand, I  cant describe it in words,  Words cant express my love for you,You  are the best I have ..I hate that I cant be with you;TO see you...

Av Anna-Karin Bolton - 17 december 2011 04:26

  an evening worth remembering!                         you are the love of my life                wonderful human being! <3 will be so incredibly nice to see you again,             it was ...

Av Anna-Karin Bolton - 14 december 2011 05:24

It is not about finding the one you want to go to bed with, but to find the one you want to wake up with.It's not about who you want to live your life with, but to find the one you cant live without.For the world are you  just somone, but for someone...

Av Anna-Karin Bolton - 29 november 2011 01:40


I am so afraid of losing you. ! I know you say you love me more than life itself, I want to trust you, but I was just so hard to believe it, because no one loved me like you are describing that you love me. I do not know what I would do without you, ...

Ovido - Quiz & Flashcards