ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Anna-Karin Bolton - 11 maj 2009 13:21

ni är så snälls och rara ni är dom bästa  jag har. Mina änglar  kommer ni förbli För ingen har så kul som vi,Vi hittar alltid på en massa trams. Och om vi bråkar blir vi alltid sams ni är dom bästa  jag har. jag kommer älska er i alla dar.

Av Anna-Karin Bolton - 11 maj 2009 09:43

Dagen började med att jag vaknade 07:30. ringde romina kl 08:00 gick hem till henne väntade medans hon fixade sig tog en cig sen cyklade vi. på vägen stannade vi för att köpa cig. de gick bra de började regna inte lika roligt. cykeln jag hadde var en riktig mardröm. de värsta jag vart med om. i morgon kommer ja ha feta träningsvärken. :( men iaf vi kom fram till slut 25 minuter sena :P hehe nu sitter jag här romina e inne på sin gre. ja e trött som en liten hund, känns som ja ska somna vilken sekund som hällst. nu ska jag försöka göra någon nytta här.. :P "he he he" skriver senare i dag eller i kväll.


trevlig regn dag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards