ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Anna-Karin Bolton - 8 maj 2009 20:27

hejsan först vill ja säga att bilden har inget med inlägget att göra....


jag har varit dålig på att skriva de sista dafarna. har ingen speciel anledning till deta bara att ja inte har aft ork. plus min gammla dator gick ju sönder så var tvungen att vänta på den nya innan ja skrev igen. =) samtidigt som ja beställde datorn slängde ja in en mobil i köpet med. så nu har ja en ny dator och en ny mobil och jag älskar det. =)  i dag var ja på stan med romina en stund fixade lite saker..  efter stan hamnade vi i vilsta där vi träffade robrt. vi satt där en stund en timma kanske. efter de cyklade vi till romina. hon rensade sin garderob så massa kläder fick ja av henne, efter vi städat hennes garderob så klipte hon mig. min lugg bara de blev så fint. jag känner mig som ny igen fräsh känner ja mig. med mitt ny klippta hår och ny dator, mobil. hahah hoppas ni som läser min blogg lär er lite om hur jag e som mäniska!


=) 

Ovido - Quiz & Flashcards