ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Anna-Karin Bolton - 9 maj 2009 21:05

hejsan.... var ju o grillade idag. mycke trevligt.

efter vi grillat och druckigt lite öl frågade Tobbe om jag ville följa med o käka pizza. de ville ja jag har ju inte träffar han på jätte länge de var kul. men nänr han kom för att plocka upp mig så skulle han köra upp på trotoarkanten men missade :P hahah så när ja skulle kliva in i bilen upptäckte jag att han hadde fått punktering:P hehe så han började med att skruva loss decket de gick helt som de skulle. men när vi skulle få på de andra decket satt der snet o vi vred och vände kunde inte komma på vad det var. så tobbe gick in och bad om hjälp, killen kommer ut och fattar direkt vad som var fel, sen frågade han tobbe om han var hål van ...  :O hahhaha men sen efter vi fick hjälp gick allt som smort. ja skruvade på decket finemang. =) men uch vad smutsig jag var efter de BLÄ!!! vi åkte hem till tobbe tvättade händerna åkte och köpte pizza sen så fattar ni nog att vi åt den med ;) efter pizzan blev de vilm i cirka en halvtimme då jag var tvungen att åka hem. han körde hem mig och nu sitter jajg här.


nu känns de som jag har skrivit en bok om hela mitt liv =)


ha de gott alla läsare! 


( bilder från grillningen kommer i morgon ) 

Av Anna-Karin Bolton - 9 maj 2009 14:53

dagen började bra har precis vaknat men solen skiner så de blir en varm dag...

dagen börjar med grilla hos Rauni´s kille efter de får vi se vad som hände...

skulle med Romina till stan och kolla på pride med jag vaknade så sent så ja missade allt. Romina vet ja inte hon skrev till mig vid tolv. nu har ja inte hört något. hörs sen ska dra o grilla nu..! 

Av Anna-Karin Bolton - 9 maj 2009 00:55

mitt liv mitt allt!

Ovido - Quiz & Flashcards