ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 23 oktober 2009

...

Av Anna-Karin Bolton - 23 oktober 2009 18:53

tjana...


ska snrart över till A lämna datorn för de e någe fel på den igen...

aja har inte så mycke mer att säga hadde en trevlig dag på stan med mamma och syster i dag,

skriver nästa gång jag har datorn:D

ha en trevlig fredag alla ja ska bara kolla på film :D


 

...

Av Anna-Karin Bolton - 23 oktober 2009 13:33

Jag och min tviling Flört

 


nu ska ja fixa mig lite ska ner på stan med mamma.

vi ska möta syster och åka till gredby,

efter de ska vi tillbaka till stan tror ja.

sen ska vi kanske fika eller äta kanske tillochmed...

men men har inte så mycke att säga nu eftersom ja har nyss,

vaknat och dagen har nyss börjat för min del.

måste få tag i A sen han ska hjälpa mig lite med datan.

men får se om ja kommer in på msn igen och så...

men men ska kila nu om ja använder datan igen så kanske jag skriver.

och eventuelt lägger jag in enu en sjukbild... :)

Ovido - Quiz & Flashcards