ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Anna-Karin Bolton - 29 oktober 2009 18:40

Jag : Trina jag har kuk ont i ryggen.

Trina : vad ska jag göra?

Trina igen : ta ut kuken eller?



HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA 

Av Anna-Karin Bolton - 29 oktober 2009 15:15

har vart på stan i bara en timme i dag men saker fick ja...


bilder kommer senare och ett lite längre inlägg e för trött för att skriva om dagen i dag...

Av Anna-Karin Bolton - 29 oktober 2009 01:59

God kväll!

  


nu sitter ja hemma med trina, hon pratar i mobilen och målar jag sitter och lyssnar och skriver blogg. :)

i dag har ja gjort mycke faktiskt. :) vaknade upp hemma hos T gjorde frukorst H*N tvingade mig att äta hamburgare... :( ville ine mådde fett illa. iaf ja åt sen chillade vi lite sen gick ja mot A tog mitt lim som ja va tvungen att ha... blev kvar där för A skulle ut o H*N mamma skulle med ut o ta en öl. ja gick och hämta min katt medans dom var borta med. då kom ja o 'H*N som hadde ,on katt övernes om att i sommer ska ja få en av hennes humdvalpar på fodring. :)

sedan gick ja tbx med katten och sen hem.

satt hemma ett tag med min bror. :)

sen bad ja T hjälpa mig att hämta Trina så.. så ja gick hem till H*N sen åkte  vi  och hämta trina och nu sitter vi här vi har setat ett tag med.. :P

en sak som ja stör mig på väldigt mycke ! JAG HAR SÅ SJUKT ONT I MIN SVANSKOTA

!!! de e värkligen som att ngn hugger mig med kniv så fort ja rör mig så hugger de till så sjukt jobbigt. :(


kolla min syster´s blogg för hon och hennes kille håller på att göra om i deras lägenhet så de finns lite att läsa om där.. :P

http://estella.bloggagratis.se/


nu säger ja god natt för i kväll så kanske ja skriver i morgon.

ha en bra kväll...


PS : tar vi bilder kommer dom upp i morgon med.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards