ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Anna-Karin Bolton - 9 oktober 2009 23:01

 

                                           Cliff I miss you
Av Anna-Karin Bolton - 9 oktober 2009 18:01

hejsan allaglada.

 

i går var ja med romina & adam på stan och fikade de var mycke trevligt.

efter stan tog vi bussen hem till adam och kollade på film :)

romina gick hem typ vid 21:30 vi följde med henne en bit hem eller nästan hela vägen hem.


i dag har ja bara chilla gärnet. började med att gå ut med hunden. gick och spelade monopoly.

efter de gjorde vi mat samtidigt som maten gjorde sig själv skulle vi börja med äppelpajen.

vi skalade äpplen både adam och jag. vi skar med några äpplen var,

sen ställer sig adam och börjar med degen till pajen och jag sitter kvar med äpplena,

sen skar jag mig i fingret & Satan vad djupt de blev och svider gör de.

sluta blöda vill de inte häller göra. :(

så nu tycker jag synd om mig och ska äta äppelpaj snart,


ska kolla klart på filmen nu se kanske jag skriver sen.

Ovido - Quiz & Flashcards