ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Anna-Karin Bolton - 24 oktober 2009 00:53

jag e sjukt trött men kan inte sova...

 

vad ska man göra?

iaf va ju på stan med mamma och syster hadde jätte trevligt.

vi träffade robert och janja på stan med blev en fika på smak.

senare döck romina upp han typ säga hej sen skulle dom dra. Rynkar på näsan

fick med mamma och syster till godisland  för att köpa godis. :P

Ett kilo blev de:P ahhaha gratis chipspåse när man köper ett kilo så, så blev de.

ett kilo godis , chips och 1.5 liter cola till lillebror som kom i dag,

2 liter fanta till mamma & 2 liter cola till mig.

när vi kom hem han vi väll sitta typ 10 minuter sen kom min syster & hennes kille med deras dotter.

nu sitter jag hos A vi kollar på blade på tv och jag ska snart kila hem e så sjukt trött alltså ni förstår inte.


Har iaf haft en toppen dag i da hoppas ni läsare med har haft de. :)

God natt så hörs vi i morgon.


Ovido - Quiz & Flashcards