ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under april 2009

=)

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 00:04

 hittade en lite rolig grej på C´s bdb!





1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.

2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.


1. Hur mår du idag?


buy u a drank


2. Kommer du komma långt i livet?

 

fejkade fejs


3. Hur är skolan för dig?


0µbvdgrannlåten


4. Vilken är ditt livs themesong?


spår 5


5. Vilken är din livshistoria?


miksi naiset rakasuvat aina rentt uihin


6. Hur ser din framtid ut?


smack that


7. Hur blir din morgondag?


damage


8. Vad är det bästa med dina vänner?


where do you go from


9. Vilken sång beskriver dig bäst?


stay with me here


10. Hur ser ditt liv ut just nu?


pet semetary


11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?


trolkaren lurifix


12. Hur var du som barn?


you wont believ it


13. Vem kommer du gifta dig med?


abstrakt kärlek


14. Hur ser världen på dig?


on and on


15. Vad tycker dina vänner om dig?


beautiful


16 Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?


clap again


17. Kommer du någonsin få barn?


could you be the reason


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?


this is how we do


19. Hur blir du igenkänd av folk?


guilty conscience


20. Vilken är din livsfilosofi?


i got five on it


21. Vad tycker dina föräldrar om dig?


good life


22. Tycker andra att du är attraktiv?


church featuring teddy verseti


23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?  

   

       hail rastafari                                                   
                    

24. Hur ser du på sex?


wine up

Av Anna-Karin Bolton - 20 april 2009 21:17

... att jag är enormt godissugen.!

så jag ska gå och köpa godis sen hoppas jag! :D

hm!

Av Anna-Karin Bolton - 20 april 2009 18:33

i dag kom jessica förbi hos adam. =)

hon talade om en sak som fick mig att bli riktigt glad.

nu ar hon precis gått till bussen hon ska köpa present åt johanes. 

han fyller 20 i dag grattis så mycke! nu sitter jag och stör mig på alla små saker som man kan störa sig på, men de e nog för att jag e typ jätte hungrig men orkar inte göra någon mat en,

vi får ta de sen när ja e på väg att bli galen de e somsagt mycke godare de. =) och de va nog allt jag hade att bjuda på just nu.

får se om det händer något mer spenande under den tiden av dagen som e kvar.!


kraam på er alla!

Av Anna-Karin Bolton - 20 april 2009 09:44

hejsan har inte skrivit på någon dag.


hm träffade k igår msters lilla älskling.

blir alltid lika glad av att se henne hon får mig att skina upp som en sol.

men men jag va ju på sjukan o dom vet inte vad det e för fel. :/

mår inte sådär jätte bra av mitt magont som jag har hela tiden.

och inte nog med de jag har inga skor för hunden i har tugat sönder dom...

så jag måste köpa nya skor den 25 när jag får pengar av a.

den 28 fyller A 20 så då ska vi hans familj och några vänner gå och äta god mat på en fin restaurang. =)

skriver inte mer nu för jag måste slänga i mig något att äta.

skriver mer under dena fina vårdagens gång. 


ha de bra alla läsare!

Av Anna-Karin Bolton - 18 april 2009 16:37

hej hallå.


igår va de ju 20års fest hos J de va riktigt roligt kvällen slutade som planerat de blev lite jobbigt med D jag av alla som var där va tvngen att kasta ut han och de var typ 30 pers där. :P

haha men de gick bra adam stod där hela tiden han gick ingenstans kändes riktigt bra faktiskt. men D stod utanför i en timme och väntade på att jag skulle komma ut. när ja väl gjorde de så började vi bråka riktigt mycke " vill bara lägga till jag har aldrig träffat killen tidigare! "

men han började säga att jag sa att han va rasist men sen fatade han att de hadde jag inte gjort de va alla som var på festen som sa att han snackade om hitler och massa skit, men vadå han ville typ att jag skulle tro mer på han en alla andra som var där. men de slutade iaf med att han gick hem. de var ju skönt.

 sen runt tre vaknade romina och jag A J R och J  vi tog en vända förbi statoil och köpte lite nat. sen fortaste jag a och rvidare hem.

a svängde av vid fröslunda centrum medans jag och r fortaste vidare jag lämnade henne nästan vid målet och gick upp till mig sen ringde jag upp henne för att hon inte skulle behöva vara helt själv.

men precis när vi skulle b örja prata påriktigt så dog hennes batterier i mobilen.

hon skickade sms till mig när hon kom hem och sa att allt var okej, =) de känder skönt. sen efter ja kollat lite på tv och drukigt lite vatten så la jag mig för att sova. Somnade direkt jag stängde ögonen.

ville sova hela dagen men kl halv tolv fick jag sms av jo men jag vägrade att  kliva upp la mig igen för att somna om, =)

vid två vaknade jag igen av mamma som var i köket och gjorde kaffe efter de så kunde jag inte somna igen... :O

gick upp  tog en cig och åt frukost duschade sen gick ja till a där ja sitter nu. lämnade tillbaka mobilen jag lånade av han igår, =)

nu ska ja kolla lite på film känns som jag snart skrivit en hel bok.

jag skriver när jag vet vad den här fina dagen har att erbjuda. =)

ha de bra sålänge alla läsare. =)

Av Anna-Karin Bolton - 17 april 2009 11:34

hejsan.

vaknade för cirka fem minuter sen. sitter och väntar på att jessica ska komma. =) sen ska jag hemoch hämta lite grejer sen ska jag till stan och köpa henns födelsedagspresent efter de blir de gröna skylten :P

sen hem till henne och börja fixa inför kvällen. ah sen blir de party. 


hörs senare eller i morgon.

Av Anna-Karin Bolton - 16 april 2009 13:11

hejsan...


skulle skriva vad som hände igår men när ja kom från sjukhuset var ja helt slut.  satt  på sjukhuset i tre timmar innan vi fickhjälp sen en timme inne i kirurg rummet sen en timme snacka dom bara.

men de jag blev mest irriterad över va att dom  aldrig kan komma fram till vad som e fel! dom håller på att skicka mig mellan sjukhuset och vårdcentralen hela tide. men e de så som vill ha de så får de väl bli så. :/ 

i dag ska jag till jessica hon fyller 20 i dag vi ska fika lite och så sen i morgon e de party. =) ska kila nu måste klä på mig. =)'

hörs senare.

Av Anna-Karin Bolton - 16 april 2009 13:11

Ovido - Quiz & Flashcards