ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Bolton - 24 april 2009 00:47

Framtiden

hör till dem som tror på

allt det vackra i sina drömmar.

=)

Av Anna-Karin Bolton - 23 april 2009 18:40

hejsan.... sitter och lyssnar på neggerboll´s låten:D hahahahha

pratar lite med RO på msn om lite saker kan inte säga de här;)

de e en rolig grej iaf:D ska kolla på bring it on har inte sett dom filmerna på ett tag kan vara kul:P skriver nog mer sen dagen har ju bara börjat:D haha

ha de så bra alla läsare <3 

Av Anna-Karin Bolton - 22 april 2009 21:19

min dator gick sönder igår:( tangentbordet bara typ sluta fungera helt från ingenstans! mycke tråkigt!

kollade på en dokumentär i dag den hette " jag vill inte leva deta liv "

den va intressant men tråkigt att se alla dom som var med i den. dokumentären 

handlade om några killar som tog en drog typ GHB eller vad den hette.

de va synd en kille tog sj'lvmord o en annan försökt mycke tragisk historia!

 ja sitter nu o väntar på att A ska komma hem från skolan.

tråkigt när ha inte e hemma :( de blir väl till att fortsätta titta på fredag den 13´de när han kommer hem. sen får vi hoppas att de inte blir lika sent i natt som de blev igår kväll med film. =) A fyller ju år på tisdag nästa vecka då blir de till att gå till ming place och käka lite god mat. skriver mer om de då.


Ha en trevlig fortsatt kväll så läne alla! 


=

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 23:54

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 22:09

som ni ser så har min syster vart inne och snygga till min blogg lite.

hon e som sagt myck e duktigare bloggare en vad jag är, men jag hoppas att jag kommer upp i hennes nivånågon dag.


hur som hälst är jag super nöjd med hennes val av bakrunder på min blogg. Tack Syster! <3

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 21:50

And My Sister Was Here Och Möblerade Om Lite.
Hur snygg är inte min blogg nu då?

Tack Syster!

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 18:11

K reddar mitt  liv nu!


för de första e ja jätte sugen på godis han ska komma med ett påskägg till mig. och sen ska ja låna 20 kr o köpa cola.!


han e guld värld tack så mycke gubben!!!

Av Anna-Karin Bolton - 21 april 2009 15:02

inte hänt så mycke idag med tanke på att dagen knappt börjat en.

J ringde och veckte mig kl tolv. vi hadde bestämt dagen innan att hon skulle komma inte ett minne av:P

hon dök iaf upp vid halv ett, kom upp kollade på en film sen skulle hon åka igen. tråkigt men man får se de från den ljusa sidan de finns fler dagar.!

A åkte iväg till årby vid halv ett hoppas han kommer tillbaka med en glad nyhet. skriver inte vad de e försen jag själv vet hur de gick. =)


ha en riktigt nice dag vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards