ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Bolton - 15 april 2009 10:03

hejsan hoppas jag kände att jag skulle skriva lite...


sitter nu på communicare söker jobb liter sådär. :P

tänkte när ja ändå e här och tar de lungt " rast " så skulle ja skriva ett inlägg :D

igår så skrev ja inte för jag var med trina och jasmine.

men igår så var ja med trina hela dagen vi kollade på film bara kl fem något kom henns mamma hem till mig för att hämta oss...

sen åkte vi hem till henne hon la på sig sitt ansikte sen gick vi för att träffa jasmine och köpa lite godis, vi gick till baka till trina jasmine var med oss då. vi lämnade godiset till trinas mamma sen gick vi ut och satt en stund pratade lite om massa olika saker. sen gick vi in och drack kaffe/te och spelade kort. sen rund elva följde vi jasmine till bussen hon åkte hem.

efter de gick vi upp och kollade på film igen. =)

i dag ska jag GÅ hem från stan ja e så duktid:D

vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag de får framtiden visa helt enkelt :P

ja jag vet inte  alls vad jag ska säga just nu. om jag gör något spenande i dag så återkommer jag. 


ta hand om  er så länge. =)

Av Anna-Karin Bolton - 13 april 2009 21:23

hejsn hoppsan.

sitter hos Adam med trina. har vrt här sen en timme tillbak ungefär.=)

laddat ner lite filmer till min bärbrara:P

jag och trina skaaa kolla på ikväll när vi kommer hem:D

 i dag har ja inte gjort så mycke, va på stan med en kompis sen ringde jag upp trina för hon hadde skickat typ 1000 sms till mig, hadde inte min mobil på, på hela dagen satte på den vid typ tre :P

då jag hadde fått massor av sms ringde upp trina, hon bestämde sig för att dycka upp. hon kom vid halv fyra tiden ungefär. vi kollade på film men min dtor dog precis i sista biten av filmen sååå irriterande. :(

j vi ska väl sitta här en stund sen ska vi kanske köpa cola ska tjata på trina de e hon som hr pengarns u know ;) sen blir de film för hela slanten:D


måste kil och vara lite social. =)

Av Anna-Karin Bolton - 13 april 2009 01:06

okej vet inte direkt hur man ska skriva sitt första inlägg i en bligg.?

 kan ju börja med att säga hej, mitt namn är anna-karin.

jag startar den här bloggen vör jag tycker om att skriva och sen ska jag skriva mycke om min finaste systerdotter! 


ja idag har ja inte trffat Kayla idag men igrår lekte jag med hjärtat nästan hela dagen:D Kayla e ljust i mitt liv de känns som på något vis att de e henne jag lever för. fast en ja vet att de e massa andra saker som gör mig lycklig. =) hon har funnits i mitt liv i snart ett år.

minns de som igår. jag vari småland när de glada nyheten kom.

fick ett mms av min mamma kl 15:00 som de stod.

nu har tjejen kommit till världen han föddes 12:21.

blev så glad att jag skrek till alla tjejer i rummet att jag har blivit moster, jag började gråta av lycka,

när vi kom hem med tåget möttes ja av min mamma och min syster och lilla Kayla ville bara  ta upp henne och pussa på henne.

men min syster vågade inte låte mig hålla henne för hon va red att ja skulle tappa henne. DE SKULLE JAG ALDRIG GÖRA.

vi gick en stund på stan jag ville hem så fort som möjligt de va e jobbig tgresa frn småand.

jag missade när hon föddes de va veldigt synd!

men i år kommer ja missa hennes 1års dag:/ men mamma får skicka bilder på min favorit flicka.

nu ska jag sova skriver mer i morgon!


Moster Älskar Sin lilla tjej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards