ღKayka & Hailey;ღ

Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin Bolton - 26 april 2009 19:08

va på stan men N och L i dag köpte kläder,skor och grejer för över 1000kr. de har ja inte gjort på ett tag känns sknöt=) kom hem då va Kayla hemma hos oss. kramades lite med henne hon e så mysig. hon har börjat slå med häderna nu så jag fick två käftsmällar... hahha av en 10månaders bebis=) haha efter jag vart hemma o vist mina nya saker för mamma så gick jag till A han höl på med pankakor fylda med köttfärs de e så gott! nu sitter vi i hans rum ska kolla på fil och dricka cola. skriver mer sen!


Älskar min systerdotter!

Av Anna-Karin Bolton - 26 april 2009 13:08

tjena på er! i dag ska jag med N och köpa kläder sköt att äntligen få det gjort. =) L ska med me kan ju inte glömma att säga de.!

efter kläd köpen ska någon av oss ringa A han ska komma ner så ska vi hitta ett  härliget ställe att fika på.

sen får vi se vad mer daagen har att erbjuda! =)

Av Anna-Karin Bolton - 26 april 2009 01:37

hejsan. nu har vi firrat N,vart på krogen och haft lite skoj har inte mycke att säga om den här kvällen, mer än den har vart lyckad. typ som en vanlig kväll på krogen. vill säga ett stort grattis till N som fyllde 19år i förrgår.

och jag hoppas du haft en trevlig kväll med A och mig?!


men ska kolla film nu med A nu mys!!!!<3 sen blir de nog till att sova.

arrrrrrrr!


godatt!

Av Anna-Karin Bolton - 25 april 2009 22:02

i dag var vi som sagt på kalas!

efter de så gick vi till dennis sen hem till A där vi sitter nu. ska så småning om ut på krogen  jag A och N vi ska fira N som fyllde år igår=)

skrver sen hur kvällen blev=) hoppas alla får en bra lördags kväll!


Av Anna-Karin Bolton - 25 april 2009 10:54

vaknade för ungefär fem minuter sen. riktigt irriterande de e ju faktiskt lördag. :( men iaf jag och A och hans mamma vet inte om hans bror ska med. men vi ak iaf på kalas i dag för N fyller år.

efter de hoppas jag att kunna ta mig till stan och köpa nya skoa känner att jag skulle behöva de. kanske något klädesplag med vem vet. får se hur de blir skriver sen. =)


ha en riktigt skön solig dag alla!

Av Anna-Karin Bolton - 24 april 2009 23:04

va med A och hans mamma hos hennes kille och grillade i dag.

mycke trevligt men det blev lite kalt mot slutet:/

väl efter grillbjöd  en 100 från sina egna pengar.

de roliga men det e endå tråkigt va att han van inte ett piss.:/

jag  bjöd  på en cider mens jag själv tog en öl. en annan tråkig grej som hände var att A's mamas kille tappade plånboken/stulen ingen som vet. men annars har dagen vart helt lyckad om man bortser fårn i morse. Jag å adndra sidan ska på anstälnings interljuv på måndag,

får de hur de går hoppas jag får jobbet. håll tummen för mig gått folk.

ska  kila nu ska få A att lade ner  en se värld film får se hur de går. ;)


godnatt alla läsare och andra bloggare=)

:/

Av Anna-Karin Bolton - 24 april 2009 11:36

okej. det här suger HÅRT! jag sitter på communicare och gör     inget alls!

skrev en fin lite grej till min kära kusin J.

på tala om kusiner. så om du läser det här T så känns de som att vi håller på att glida ifrån varanda, och det vill jag värkligen inte ska hända. vi har känt varan sen vi var små 6år tror jag att vi var. vi har alltid varit bästa vänner.

vi har pråkat och sagt elaka saker till varan. men vi har alltid förlåtit och hittat tillbaka till varan. du e de finaste i mitt liv. jag älskar dig gumman.

hoppas vi får bättre kontakt igen. allt har blivigt hlet konstigt sen du flyttade från stan... =(


jag ska ner till stan efter den här tråkiga grejen. jag ska träffa J på stan en stund vet inte riktigt vad vi ska hitta på. kanske inget vem vet?:P

men de e alltid kul att träffa henne.



jag skriver inte så mycke om min finaste systerdotter.!

men de e för jag inte träffar henne så mycke och de e värkligen synd.

men på valborg torsdag nästa vecka kommer jag träffa henne. de e grillträff utanför mamma. de ska bli kul de kommer massa trevligt folk.

hoppas bara A och S inte börja tjafsa eller så de e inte så roligt.

S e min bror alltså. han tycker inte om A. och A tycker inte om S.

men dom kommer nog överens. jag skriver mer om vad som häner på torsdag talar om för er då.



Min syster dotter.!

jag älskar den tjejen mer en allt annat på den här jorden.

gumman du e en ängel du e för liten för att ens förstå vad man säger

men du e guld värld hjärtat. visste inte att man kunde älska någon såhär mycke. men tydligen så kan man det, de e du ett bevis på.

de går inte att bedkriva i ord hur mycke du betyder för mig.

när du blir äldre och förstår vad jag säger ska jag säga hur mycek moster älskar dig och hur mycke du betyder för mig.!



Jag älskar dig Gumman! <3

Av Anna-Karin Bolton - 24 april 2009 08:47

det har varit men värsta morgon någonsin!

jag hittade inga kläder alls, när jag väl gjorde de sprang jag efter A till bussen skrek o frågade om han  hadde busspengar till mig. först sa han nej sen när jag stapade med ena foten i marken och skulle gå hem skrek han tillbaka att han hadde 50kr jag kunde betala bussen med. väl på hållplatsen kom jag på en annan sak jag glömde. ÅÅ världens irriterande morgon höl på att börja gråta för de blev så stresig, jag har aldrig haft sådär att ja inte har något att ha på mig. sjuk hur jobbigt de kan vara när allt bara går åt HELVETE!

sjuk morgon för mig hopps era har vart bättre.

skriver senare i dag och berättar för er hur min dag blev!

hopps alla läsare får en toppen dag för de lär inte min dag bli:(

Ovido - Quiz & Flashcards