ღKayka & Hailey;ღ

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

jaha ja!

Av Anna-Karin Bolton - 20 april 2009 09:44

hejsan har inte skrivit på någon dag.


hm träffade k igår msters lilla älskling.

blir alltid lika glad av att se henne hon får mig att skina upp som en sol.

men men jag va ju på sjukan o dom vet inte vad det e för fel. :/

mår inte sådär jätte bra av mitt magont som jag har hela tiden.

och inte nog med de jag har inga skor för hunden i har tugat sönder dom...

så jag måste köpa nya skor den 25 när jag får pengar av a.

den 28 fyller A 20 så då ska vi hans familj och några vänner gå och äta god mat på en fin restaurang. =)

skriver inte mer nu för jag måste slänga i mig något att äta.

skriver mer under dena fina vårdagens gång. 


ha de bra alla läsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2012 07:40


jag har hittat min sanna kärlek ! jag visste att jag träffat honom någon gång, visste bara inte när eller var,men nu vet jag, han var här framför mig hela tiden, men jag såg det inte, men nu har vi hittat varan, det tog bara sådär 3 & halft år,men...

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2011 00:27


I  dont think you understand how much I really love you,Dont know how I can get you to understand, I  cant describe it in words,  Words cant express my love for you,You  are the best I have ..I hate that I cant be with you;TO see you...

Av Anna-Karin Bolton - 17 december 2011 04:26

  an evening worth remembering!                         you are the love of my life                wonderful human being! <3 will be so incredibly nice to see you again,             it was ...

Av Anna-Karin Bolton - 14 december 2011 05:24

It is not about finding the one you want to go to bed with, but to find the one you want to wake up with.It's not about who you want to live your life with, but to find the one you cant live without.For the world are you  just somone, but for someone...

Av Anna-Karin Bolton - 29 november 2011 01:40


I am so afraid of losing you. ! I know you say you love me more than life itself, I want to trust you, but I was just so hard to believe it, because no one loved me like you are describing that you love me. I do not know what I would do without you, ...

Ovido - Quiz & Flashcards