ღKayka & Hailey;ღ

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

lite av varige.

Av Anna-Karin Bolton - 20 maj 2010 00:45

fick en utskällning av Amanda i dag för att ja inte bloggat på länge. 

så tänkte slänga in ett inlägg med lite uppdaterung... får de hur de går. haha

ja var ska man börja ?

jag följer med lucky på gymnastik varige onsdag nu får tiden. eller a vi har vart där 3 gånger men iaf. de finns en kille där som jag tycker e lite söt. tänker inte skriva vem det är, eftersom  att man inte vet vilka som läser bloggen. men iaf tittar ju inte på killen direkt kollar ju på lill killen när han tränar. har e duktig och tycker det är jätte roligt.! de gör mig glad.

ja skulle med vilja börja om de inte vore så mycke folk som tränar.. :P

de skulle ng bara se roligt ut om jag sprang runt där.. :p

iaf så har robert kommit till stan han har dock vart här ett tag. och det är trevligt. vi umgås varige dag sitter ofta på min balkong och drukit kaffe och solat. mycke trevligt,

tappade min mobil in på grannens balkong igår.. så typiskt mig, jävla getingar och störa mig och robert mitt i sommarvärmen...

ja vad har hänt mer då... jo jag fikar väldigt mycke och dricker en hel del kaffe.. hahah

 just jag har ju flyttat nu. och de finns inget bättre än att bo själv. de e klart jag saknar mamma men de är ju en annan kännsla att på själv.. nu måste jag handla själv tvätta och städa. det 'är lite jobbigt men men vad ska man göra? :P ahah

har inte hänt så mycke mer i mitt liv e ganska tråkig nu för tiden...:P

 


så Amanda nu har jag bloggat ...   



Puss Anky !


Kärlek är som en kniv i ryggen,

men livet är som sagt ingen dans

på rosor. så man får göra det bästa utavdet.!


 
 
_amanda-

_amanda-

20 maj 2010 01:07

Mycke bra=D haha ditt klant arsle hur lyckas du med allt??mobilen ska vara i handen o inte i grannens balle hahahahaha

http://mammatillnathan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Bolton - 12 januari 2012 07:40


jag har hittat min sanna kärlek ! jag visste att jag träffat honom någon gång, visste bara inte när eller var,men nu vet jag, han var här framför mig hela tiden, men jag såg det inte, men nu har vi hittat varan, det tog bara sådär 3 & halft år,men...

Av Anna-Karin Bolton - 21 december 2011 00:27


I  dont think you understand how much I really love you,Dont know how I can get you to understand, I  cant describe it in words,  Words cant express my love for you,You  are the best I have ..I hate that I cant be with you;TO see you...

Av Anna-Karin Bolton - 17 december 2011 04:26

  an evening worth remembering!                         you are the love of my life                wonderful human being! <3 will be so incredibly nice to see you again,             it was ...

Av Anna-Karin Bolton - 14 december 2011 05:24

It is not about finding the one you want to go to bed with, but to find the one you want to wake up with.It's not about who you want to live your life with, but to find the one you cant live without.For the world are you  just somone, but for someone...

Av Anna-Karin Bolton - 29 november 2011 01:40


I am so afraid of losing you. ! I know you say you love me more than life itself, I want to trust you, but I was just so hard to believe it, because no one loved me like you are describing that you love me. I do not know what I would do without you, ...

Ovido - Quiz & Flashcards